1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

          У процес навчання я впроваджую інноваційні форми і методи навчання, суть яких зводиться до такого висновку: виступ учителя перед класом слід замінити більш активним залученням учнів до процесу навчання. Вони повинні вчитися більше працювати самостійно, використовуючи при цьому різноманітні історичні джерела.

        При роботі з історичними джерелами  я враховую, що сучасні діти черпають історичну інформацію не тільки на уроках історії, а й з телебачення, фільмів, інтернету, радіо, газет, журналів, книг, від членів сім'ї, друзів та знайомих. Часто вони зустрічаються з різними точками зору щодо трактування тих чи інших історичних подій. Тому й на уроках я також прагну відійти від однобокого тлумачення історичних джерел, від однобокого оцінювання історичних подій і процесів. Вчу учнів сприймати історичний процес як явище неординарне. Необхідно, щоб вони зрозуміли, що оцінка історичного явища може мати різні трактування. I учень повинен на уроках історії вчитися розуміти і пояснювати ці оцінки, а також усвідомити, що з часом вони можуть змінюватися, оскільки з'являються зміни в житті суспільства, суспільній свідомості, політиці. Існування різних точок зору щодо історичних явищ, використання різних історичних джерел на уроках часто приводить до дебатів та дискусій, а це в свою черЁгу спонукає учнів учитися формулювати власні думки та судження, шукати власний шлях розв'язання даної проблеми. Чим краще учень навчиться робити це на уроці, тим ретельніше він шукатиме власний вихід із складної ситуації і в повсякденному житті.

 

 Історичні джерела не просто є компонентом історії, а й вчать учнїв мислити самостійно, висловлювати свою точку зору, а не користуватися чужою. Але, перш ніж організовувати роботу на уроці з історичними джерелами, слід знати, що вони можуть бути різних видів. По-перше, це текстові джерела: історичні документи (газети, журнали, щоденники, постанови, розпорядження та ін.), які слугують першоджерелами; а також праці істориків, які мїстять другорядні свідчення. Отже, всі документи можна поділити на дві групи: первинні та вторинні. До первинних історичних джерел відносяться ті, які несуть нам інформацію від очевидців та учасників подій. Це можуть бути спогади, мемуари, свідчення. Також до первинних належать і документи, які видавалися органами влади. А що стосується праць істориків, заяв політиків, наукових праць вчених і текстів підручника - то все це вторинні джерела, оскільки вони містять коментарі та оцінку історичних явищ і подій. По-друге, це візуальні джерела (малюнки, картини, карикатури, фотографії, фільми). А ще, щоб мати гарні результати, також необхідно правильно організувати власне саму роботу на уроці з історичними джерелами, ретельно спланувати її/

Додати коментар


Захисний код
Оновити

  Ми в соціальних мережах

 
   
          

Авторизація

ОГОЛОШЕННЯ

 Розклад занять
 з 15.01.2018 н.р.

Детальніше

Перегляд атестації

тільки для зареєстрованих
користувачів

 

 

Зараз на сайті

На сайті 49 гостей та відсутні користувачі

Статистика

Користувачі
2590
Перегляди статей
565108

ГОЛОВНА

 

ВСТУПНИКУ

 

НАВЧАННЯ

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО КОЛЕДЖ

Історія

Наші досягнення

Адміністрація

Педагогічний колектив

Матеріальна база

Публічна інформація

Співпраця

Про нас говорять

 

КОНТАКТИ

Наша адреса

Форум

Зворотній зв'язок

 

НОВИНИ

 

МАПА САЙТУ

 

Правила вступу

Професії на базі 9 класів

Професії з посиленою військовою та фізичною підготовкою

Професії на базі 11 класів

Молодший спеціаліст

Приймальна комісія

Заяви про себе

 

МЕДІАТЕКА

Фотогалерея

Відеотека

Відеолінійки

Радіопередачі

 

ВИХОВАННЯ

Гуртки

Класному керівникові

Поради психолога

Поради юриста

Самоврядування

 

Розклад занять

Розклад дзвінків

Бібліотека

Електронний кабінет

Щоденник

Атестація

Підготовка в умовах підприємства

ЗНО

Конкурси

Олімпіади

Батькам

 

МЕТОДИКА

Методичний кабінет

Досвід та інновації

Школа педагогічної майстерності

 

 

 

 

Урядовий портал

Президент України

Міністерство науки і освіти України

Комітет з питань науки та освіти

Київська міська державна адміністрація

Департамент освіти і науки, молоді і спорту КМДА

Український центр оцінювання якості освіти

Київський регіональний центр оцінювання якості освіти

НМК ПТО у м. Києві

Педагогічна преса

Інтернет Асоціація України

МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов Система Orphus
Copyright © KPK comunication 2007-2018   ® All COLLECTIVE KPK