1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Шановні колеги! Методична служба коледжу інформує про те, що затверджено план роботи Управління професійної освіти  та Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у м. Києві на 2018 рік. Просимо ознайомитися та врахувати у роботі

 

ПЛАН РОБОТИ

УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

(КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)

ПЛАНОВО-ЕКОНОМІЧНОГО ВІДДІЛУ

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ

ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У М. КИЄВІ

 

НА 2018 РІК

з/п

Заходи

Термін виконання

Відповідальні

 

 
СІЧЕНЬ
 

ОРГАНІЗАЦІЙНА, КОНТРОЛЮЮЧА ТА АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

1.

Проведення апаратних нарад

15.01.2018

22.01.2018

29.01.2018

Бондаренко О.М.

2.

Проведення робочої наради для директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти:

17.01.2018

Бондаренко О.М.

3.

Організація та проведення міських методичних секцій для керівного складу закладів професійної (професійно-технічної) освіти:

 

 

-         заступників директорів з навчально-виховної роботи на базі Державного навчального закладу «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»

23.01.2018

Слободницький О.С.,

Совінська Р.М.,

Демченко Г.І.,

Новак А.О.

-         старших майстрів на базі Вищого професійного училища № 33 м. Києва   

30.01.2018

Мусієнко Т.П.,

Павлюк І.М.,

Наконечний П.С.

4.

Вивчення стану закріплення випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти у 2017 році, працевлаштованих на підприємствах, організаціях, установах різної форми власності

січень 2018

Мариняко Г.М.,

директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти

5.

Здійснення організаційних заходів щодо підготовки звітів закладів професійної (професійно-технічної) освіти та узагальнення звіту про навчально-виробниче  обладнання та техніку за формою № 9 (профтех) до Міністерства освіти і науки України

згідно з графіком Міністерства освіти і науки України

Зозуля В.П.,

директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти

6.

Надання звіту про навчально-виробничу діяльність закладів професійної (професійно-технічної) освіти за II півріччя 2017 року до Міністерства освіти і науки України

до 19.01.2018

Зозуля В.П.,

директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти

7.

Опрацювання планів навчально-виробничої діяльності закладів професійної (професійно-технічної) освіти на I півріччя 2018 р. (ІІ-й семестр 2017-2018 н.р.)

до 16.01.2018

Зозуля В.П.,

 директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти

8.

Отримання інформації від закладів професійної (професійно-технічної) освіти про організацію виробничого навчання та виробничої практики в умовах виробництва у ІІ семестрі 2017-2018 навчального року

до 30.01.2018

Мусієнко Т.П.,

Мариняко Г.М.,

Бойко Л.Л.

9.

Проведення атестаційної експертизи закладів професійної (професійно-технічної) освіти:

-         Державного навчального закладу «Київський центр професійно-технічної освіти»;

-         Київського вищого професійного училища залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова;

-         Київського професійного ліцею будівництва і комунального господарства;

-         Київського професійного будівельного ліцею;

-         Вищого професійного училища № 33 м. Києва;

-         Державного професійно-технічного навчального закладу «Київське вище професійне училище машинобудування та комп’ютерно-інтегрованих технологій»;

-         Державного навчального закладу «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою»;

-         Київського професійно-педагогічного коледжу імені Антона Макаренка

січень-червень 2018

Бондаренко О.М.,

Мусієнко Т.П.,

спеціалісти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту

10.

Узагальнення та моніторинг даних закладів професійної (професійно-технічної) освіти та Головного управління Національної поліції України у м. Києві щодо правопорушень, скоєних учнями протягом 2017 року

до 30.01.2018

Слободницький О.С.,

директори

закладів професійної (професійно-технічної) освіти

11.

Підготовка даних до Департаменту освіти і науки, молоді та спорту про стан виконання бюджетних призначень на капітальні ремонтні роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти

до 30.01.2018

Слободницький О.С.,

директори

закладів професійної (професійно-технічної) освіти

12.

Підготовка інформаційно-аналітичного звіту про стан право- виховної роботи та роботи з профілактики правопорушень (листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 20.01.2012      № 1/9 – 43, від 26.01.2012 № 1/9-58)

до 30.01.2018

Слободницький О.С.,

директори

закладів професійної (професійно-технічної) освіти

13.

Підготовка звіту по Ф. 8-в-профтех (ІІ півріччя)

12.01.2018

Заступники директорів з навчально-виробничої роботи,

Кухтюк Л.М.

14.

Підготовка звітів по контингенту: Ф. 2-профтех

12.01.2018

Заступники директорів з навчально-виробничої роботи,

Кухтюк Л.М

15.

Підготовка звітів по контингенту: Ф. 3-профтех

12.01.2018

Заступники директорів з навчально-виробничої роботи,

Кухтюк Л.М

16.

Підготовка звіту про роботу автотранспорту за 2017 рік (Ф. 2-тр)

22.01.2018

Заступники директорів з адміністративно-господарської роботи,

Кухтюк Л.М

17.

Здійснення організаційних заходів щодо участі учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти – переможців із загальноосвітніх дисциплін у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад

січень-березень 2018

Натеса М.Г.,

Бондарева О.М.,

Вовченко Г.М.

18.

Доведення інформації щодо кошторисів витрат закладів професійної (професійно-технічної) освіти з розрахунками (лімітні довідки, плани асигнувань, додаток до плану асигнувань)

січень-лютий 2018

Бондаренко О.М.,

директори

закладів професійної (професійно-технічної) освіти, головні бухгалтери, Дзема М.О.,

Безіна О.В.

19.

Затвердження регіонального замовлення на підготовку кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів за кошти бюджету м. Києва на 2018 рік

січень-березень 2018

Бондаренко О.М.,

директори

закладів професійної (професійно-технічної) освіти

МЕТОДИЧНО-КОНСУЛЬТАТИВНА РОБОТА

20.

Підготовка та проведення міських методичних секцій для педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти:

 

 

-         викладачів природничих дисциплін (хімії, біології, географії) на базі Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва»

25.01.2018

Вовченко Г.М.,

Гончаренко А.І.

-         методистів на базі Вищого професійного училища Національного авіаційного університету 

26.01.2018

Павлюк І.М.,

Коломієць М.П.

-         викладачів фізичного виховання  на базі Київського вищого професійного училища технологій та дизайну одягу 

31.01.2018

Буйновський В.В.,

Добровольська С.М.

21.

Організація підвищення кваліфікації  педагогічних працівників та керівного складу закладів професійної (професійно-технічної) освіти на курсах:

при Університеті імені Бориса Грінченка:

-          для викладачів  загальноосвітніх дисциплін;

-          для  педагогічних працівників  професійно-теоретичної і професійно-практичної підготовки за напрямками психолого-педагогічна підготовка із наданням  професійно-практичної підготовки на базі Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у м. Києві та закладів професійної (професійно-технічної) освіти м. Києва;

при Центральному інституті   післядипломної педагогічної      освіти Національної академії педагогічних наук України для  керівного складу закладів професійної (професійно-технічної) освіти

 

 

 

 

 

згідно плану – графіку  

 

 

згідно плану – графіку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

згідно плану – графіку

Натеса М.Г.,

директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти

Бондарева О.М.

 

 

 

Желавська Л.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Желавська Л.В.

 

22.

Забезпечення організаційно-методичних заходів щодо проведення конкурсу фахової  майстерності серед викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти з предмета «Фізична культура»

січень-лютий 2018

Буйновський В.В., директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти

23.

Надання методичної допомоги з питань атестації керівників та педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти

січень 2018

 

 

Методисти Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у м. Києві,

директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти

24.

Проведення семінару-практикуму для секретарів атестаційних комісій та методистів з питань підготовки атестаційних матеріалів керівного складу і педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти

до 31.01.2018

Натеса М.Г.,

Павлюк І.М.,

методисти закладів професійної (професійно-технічної) освіти

25.

Проведення інструкційно-методичної наради для відповідальних осіб з питань проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2018 році

третя декада січня

Натеса М.Г.,

відповідальні особи

закладів професійної (професійно-технічної) освіти

26.

Участь у роботі атестаційних комісій закладів професійної (професійно-технічної) освіти з атестації керівників та педагогічних працівників у 2017-2018 н.р. (за узгодженим із закладами професійної (професійно-технічної) освіти графіком)

січень-лютий 2018

Методисти

Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у м. Києві,

спеціалісти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту,

згідно закріплень

 за закладами професійної (професійно-технічної) освіти,

директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти

27.

Здійснення заходів щодо проведення методичних засідань та педагогічних рад спільно з роботодавцями на тему: «Упровадження елементів дуальної форми навчання у професійну  підготовку кваліфікованих робітників»

за окремим графіком

плану заходів (дорожньої карти)

Натеса М.Г.,

методисти

Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у м. Києві, директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти

28.

Вивчення, узагальнення та поширення позитивного досвіду з упровадження елементів дуальної форми навчання у навчальний процес для підготовки майбутніх кваліфікованих робітників

за окремим графіком

плану заходів (дорожньої карти)

Натеса М.Г.,

методисти

Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у м. Києві, директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти

29.

Вивчення стану виконання плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників і керівних кадрів закладів професійної (професійно-технічної) освіти за 2017 рік та підготовка доповідної записки начальнику управління професійної освіти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту

до 15.01.2018

Натеса М.Г.,

Желавська Л.В.,

Бондарева О.М.

 

30.

Опрацювання спільно з Київським міським центром зайнятості потреб у підготовці незайнятого населення та інформування закладів професійної (професійно-технічної) освіти про запити на ринку праці

щоквартально

Натеса М.Г.,

Мороз О.В.

 

31.

Здійснення організаційних заходів щодо проведення огляду-конкурсу на кращу організацію правової освіти та виховання учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у 2017-2018 н.р.

січень-квітень 2018

Слободницький О.С.,

Совінська Р.М.,

Демченко Г.І.,

директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти, заступники директорів з навчально-виховної роботи

ЗАГАЛЬНОМІСЬКІ ЗАХОДИ 

32.

Проведення змагання з настільного тенісу серед юнаків та дівчат закладів професійної (професійно-технічної) освіти на базі Вищого професійного училища Національного авіаційного університету

січень 2018

Буйновський В.В.,

Коломієць М.І.

 

33.

Проведення навчання активу учнівського самоврядування закладів професійної (професійно-технічної) освіти у заняттях «Лідер», за участі Громадської організації «Поруч»

січень 2018

Слободницький О.С.,

Совінська Р.М.,

Демченко Г.І., заступники директорів з навчально-виховної роботи

34.

Здійснення заходів щодо роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти під час зимових канікул, у дні Новорічних та Різдвяних свят

01-15.01.2018

Слободницький О.С.,

Совінська Р.М.,

Демченко Г.І., заступники директорів з навчально-виховної роботи

35.

Здійснення організаційної роботи (за участі учнівського активу самоврядування та викладачів предмету «Історія України») у закладах професійної (професійно-технічної) освіти щодо проведення заходів з нагоди Дня Соборності України, а також заходів з нагоди 500-річчя від дня народження засновника українського козацтва Дмитра Вишневецького (Байди), заходів з нагоди 100-річчя від ухвалення Центральною Радою IV Універсалу

22-24.01.2018

Слободницький О.С., Демченко Г.І., директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти

36.

Здійснення організаційної роботи (за участі учнівського активу самоврядування) у закладах професійної (професійно-технічної) освіти щодо проведення заходів з нагоди Дня пам’яті героїв Крут

29.01.2018

Слободницький О.С., Демченко Г.І., директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти

37.

Здійснення організаційної роботи у закладах професійної (професійно-технічної) освіти щодо проведення заходів з нагоди 80-річчя від дня народження Василя Стуса та 120-річчя від дня народження Володимира Сосюри

січень 2018

Слободницький О.С.,

Совінська Р.М.,

Демченко Г.І., заступники директорів з навчально-виховної роботи

38.

Проведення міського конкурсу бардів та поетів серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти м. Києва «Душа поезії моєї – 2018»

січень 2018

Бербець В.С.,

Совінська Р.М.,

Демченко Г.І., заступники директорів з навчально-виховної роботи

 

*ЩОМІСЯЧНО

1.

Здійснення заходів щодо підготовки матеріалів та клопотань на нагородження педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти

протягом місяця 

Польона О.М.

2.

Здійснення заходів щодо підготовки звіту за формою Ф. 1-ПВ – місячна

до 15.01.2018

Головні бухгалтери, Безіна О.В.

3.

Здійснення заходів щодо підготовки довідок про зміни річного розпису асигнувань бюджету (кошторису) та їх коригування

протягом місяця

Безіна О.В.

 

4.

Проведення організаційних заходів щодо отримання актів-звірок по комунальним послугам від закладів професійної (професійно-технічної) освіти та підготовка узагальненого реєстру по комунальним послугам за місяць

протягом місяця

Головні бухгалтери,

Безіна О.В.

 

5.

Здійснення заходів щодо підготовки змін до розподілу показників зведених кошторисів доходів та видатків на 2018 рік

протягом місяця

Безіна О.В.

 

6.

Здійснення заходів щодо підготовки до розподілу показників зведених планів асигнувань із загального фонду державного бюджету на 2018 рік

протягом місяця

Безіна О.В.

 

7.

Забезпечення фінансування закладів професійної (професійно-технічної) освіти міста з місцевого бюджету; Київського державного будинку художної та технічної творчості з Державного бюджету

протягом місяця

Дзема М.О.

Безіна О.В.

Кухтюк Л.М.

8.

Проведення фінансування витрат на продовольчі набори дітям-сиротам з міського бюджету

протягом

місяця

Безіна О.В.,

Кухтюк Л.М.

9.

Вивчення стану та реєстрація поіменних книг, книг наказів та їх видача закладам професійної (професійно-технічної) освіти

протягом

місяця

Кухтюк Л.М.

 

10.

Проведення організаційних заходів щодо надання консультативної та інформаційно-методичної  допомоги з питань самоаналізу та атестації навчальних закладів, організацій, підприємств, установ різної форми власності та підпорядкування

щомісячно

    Малєвська О.Ю.,

методисти Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у м. Києві

11.

Здійснення заходів щодо підготовки інформації про кількісний склад дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в розрізі закладів професійної (професійно-технічної) освіти

щомісячно

Совінська Р.М.

*ЩОКВАРТАЛЬНО

1.

Підготовка звітів по контингенту: Ф.1-профтех

 

Заступники директорів з навчально-виробничої роботи,

Кухтюк Л.М.

2.

Підготовка звіту по структурі заробітної плати (квартальна)

 

Безіна О.В.,

головні бухгалтери

3.

Підготовка звіту по видатках на реалізацію ст. 57 Закону України «Про профтехосвіту» (квартальна)

 

Безіна О.В.,

головні бухгалтери

 

4.

Здійснення заходів щодо узгодження форм бухгалтерського звіту

 

Дзема М.О.,

Шикирява Л.П.

5.

Підготовка звіту про виконання плану по штатах і контингентах (Ф. 3-2)

 

Безіна О.В.,

головні бухгалтери

6.

Підготовка звіту про проведення торгів (тендерів) (Ф. 1-торги (тендери))

 

Головні бухгалтери,

Шикирява Л.П.

7.

Підготовка звіту про проведення капітального ремонту будівель закладів професійної (професійно-технічної) освіти

 

Дзема М.О.,

головні бухгалтери

8.

Підготовка відомчої звітності до Міністерства освіти і науки України «Майно 1» (щодо оренди в закладах професійної (професійно-технічної) освіти)

 

Кухтюк Л.М.

9.

Підготовка відомчої звітності до Міністерства освіти і науки України про використання матеріально-технічної бази «Майно 2» (щодо потенційних об’єктів оренди в закладах професійної (професійно-технічної) освіти)

 

Слободницький О.С.

10.

Підготовка відомчої звітності до Міністерства освіти і науки України про використання матеріально-технічної бази «Майно 3» (щодо стану використання гуртожитків закладів професійної (професійно-технічної) освіти)

 

Слободницький О.С.

11.

Здійснення організаційно-методичних заходів щодо проведення засідання «Школи фахового зростання методиста»

 

Павлюк І.М.,

Вовченко Г.М.

 

* Звертаємо Вашу увагу на обов’язковість виконання визначених заходів щомісячно та щоквартально!!!



 Професія "автослюсар" зароджувалася в міру розвитку автомобільного транспорту. Виробництво й експлуатація автомобілів підсилювали потребу в людях, здатних підтримувати їх у справному стані і ремонтувати їх у випадку поломки. З винаходом конвеєра Генрі Фордом (30-і роки XX століття) кількість автомобілів різко зросла. Це створило необхідність у збільшенні кількості людей, що вміють підтримувати автомобіль у справному стані.
 12v

СЛЮСАР З РЕМОНТУ АВТОМОБІЛІВ

Автомобіль є зручним і найпоширенішим засобом транспортування вантажів, пасажирів.

На сьогодні величезна кількість автомобілів буквально заполонила вулиці міст і сіл. Слюсар з ремонту автомобілів — спеціаліст, який готує машину в дорогу. Щоб автомашина працювала  її потрібно налагодити, відрегулювати і випробувати а  у процесі експлуатації — обслуговувати і ремонтувати.

Здатність швидко і точно встановлювати причину несправності – одне з головних умінь слюсаря з ремонту автомобілів. Ця професія вимагає добрих розумових здібностей та знання багатьох систем автомобіля. Коли сталась якась механічна чи електрична несправність, слюсарі з ремонту автомобілів з’ясовують симптоми того, що трапилося, і встановлюють, що саме треба ремонтувати. Вони практично можуть перевірити  керування транспортним засобом або використати діагностичне обладнання для різних систем автомобіля. Коли причину знайдено – приступають до ремонту.

Для роботи в майстернях, що здійснюють ремонт старих вітчизняних автомобілів та іномарок, потрібна не стільки спеціальна освіта, скільки золоті руки і професійна кмітливість.

Боротьба за продовження життя автомобілів, утримання їх у належному технічному стані, безпека роботи водіїв, надійність експлуатації — у всьому цьому велика роль належить слюсарю з ремонту автомобілів.

Чим складніша машина, тим вища класифікація слюсаря, і якими б не були досконалими інструменти, завжди буде потрібна людина з «розумними» руками.

Щодня нам постійно доводиться стикатися з будь-яким видом автотранспорту – будь то особистий автомобіль або громадський транспорт, за усіма потрібен професійний і своєчасний догляд. Саме тому кваліфікований фахівець з ремонту автомобіля сьогодні є досить затребуваним.

Тому потреба у спеціалістах з ремонту автомобілів буде постійною і, оволодівши цією професією, можна легко працевлаштуватися на різних автопідприємствах, фірмах автосервісу, автопарках,  «шляхових допомогах».

За умови постійного самовдосконалення, розвитку технічного мислення, новаторства та підвищення фахового рівня, можливе відкриття власної справи.

В автомобільному транспорті професія слюсаря з ремонту автомобілів — це професія № 2 після водія, якість і результат роботи якого багато в чому залежить від справності автомобіля.

Навчання фахівців – слюсарів з ремонту автомобілів  проводять різні технічні навчальні заклади країни.  Серед таких закладів є також Державний навчальний заклад «Коршівський аграрний ліцей».

Випускникам ліцею видається диплом кваліфікованого робітника – слюсаря з ремонту автомобілів ІІ-IV розряду на основі ліцензії, виданої Міністерством освіти і науки Украйни і атестат про повну загальну середню освіту учням, що навчались на базі базовох середньої освіти (9 класів).

Освітньо-кваліфікаційна характеристика випускника професійно-технічного навчального закладу (підприємства, установи та організації, що здійснюють підготовку кваліфікованих робітників)

1. Професія — 7231.2 Слюсар з ремонту автомобілів

2. Кваліфікація – 4 розряд

 3. Кваліфікаційні вимоги

Повинен знати: будову і призначення автомобілів, що обслуговуються; схеми складання автомобілів; електричні та монтажні схеми автомобілів; технічні  умови  на складання, ремонт і регулювання агрегатів, складових одиниць і приладів; методи виявлення  і способи усунення складних дефектів, виявлених  у процесі ремонту, складання і випробування агрегатів, складових одиниць  і приладів; правила і режими випробування, нормативно-технічну документацію на випробування агрегатів і складових одиниць; призначення і правила застосування складних випробувальних установок; будову , призначення  і правила застосування складних контрольно-вимірювальних інструментів; конструкцію універсальних і спеціальних пристроїв; періодичність та  обсяги технічного обслуговування електроустаткування та основних складових  одиниць і агрегатів автомобілів; систему допусків і посадок, квалітетів і параметрів шорсткості; правові та організаційні основи безпеки праці; основи безпеки праці в галузі; пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії, питання проходження медичних оглядів; надання першої допомоги потерпілим при нещасних випадках, охорони навколишнього середовища; класифікацію, фізико-хімічні, механічні, технологічні властивості, маркування та галузь застосування металів, сплавів, диелектриків, паливно-мастильних матеріалів; основні правила читання креслень, загальні поняття про збірні креслення, робочі креслення на виготовлення деталей, технічні виміри, загальні відомості про схеми; основи електростатики, постійний струм, електромагнетизм, змінний струм, трансформатори, електричні машини, правила користування електровимірювальними приладами; поняття про допуски та посадки, правила та порядок користування інструментами та приладами для виміру лінійних і кутових величин, оптичних, пневматичних та електричних приладів; основи машинознавства – відомості з теоретичної механіки, опору матеріалів, деталей  машин,теплотехніки, гідравліки, аеродинаміки; сучасні моделі економіки, товар, гроші, їх функції та властивості, матеріальне виробництво, ринок і умови його функціонування , мікроекономіку, фонди підприємства, національний прибуток; поняття та ознаки правової держави; конституційні основи України; цивільне право і відносини, що ним регулюються; захист господарчих прав та інтересів; розгляд господарчих спорів; адміністративний проступок і адміністративна відповідальність; правову охорону природи; агальні основи галузевої економіки і підприємства; економічну, фінансову і комерційну діяльність підприємства; використання інформаційних та комп’ютерних технологій для автоматизації виробництва; системи управління на основі комп’ютерних технологій.

Завдання та обов’язки: виконує ремонт і складання автомобілів (у тому числі дизельних, газобалонних, спеціальних вантажних), автобусів, імпортних легкових автомобілів, вантажних пікапів і мікроавтобусів; розбирає, проводить дефектування деталей, ремонтує, складає складні агрегати, складові одиниці й прилади, замінює їх при  технічному обслуговуванні та ремонті; перевіряє гальмові та  ходові властивості автомобілів; виконує на стендах  випробування складових одиниць та  агрегатів; виявляє і усуває дефекти, несправності у процесі регулювання і випробування агрегатів, складових одиниць  і приладів; розбраковує деталі  після розбирання  та миття; виконує слюсарну обробку деталей за 7-10  квалітетами із застосуванням складного універсального обладнання; виконує статичне та динамічне балансування деталей і складових одиниць складної конфігурації, складає дефектувальні відомості.

4. Загальнопрофесійні вимоги

Повинен:

раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;

додержуватись норм технологічного процесу;

не допускати браку в роботі;

знати й виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці й навколишнього середовища, додержуватися норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;

використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені тощо);

знати інформаційні технології.

5. Вимоги до освітньо-кваліфікаційного рівня осіб, які навчатимуться в системі професійно-технічної освіти

Попередній освітньо-кваліфікаційний рівень – «Слюсар з ремонту автомобілів» третього розряду

за умови продовження первинної професійної освіти в професійно-технічних навчальних закладів 2-3-го атестаційних рівнів без вимог до стажу роботи;

за умови підвищення кваліфікації стаж роботи за професією «слюсар з ремонту автомобілів» 3 розряду не менше 1 року.

6. Сфера професійного використання випускника:

технічне обслуговування та ремонт  автотранспортних засобів.

7. Специфічні вимоги

7.1. Вік: по закінченні терміну навчання –  не менше 18 років.

7.2. Стать: жіноча, чоловіча.

7.3. Медичні обмеження.

 

ТОКАР

Освітньо-кваліфікаційна характеристика випускника

професійно-технічного навчального закладу (підприємства установи та організації, що здійснюють (або забезпечують) підготовку (підвищення кваліфікації) кваліфікованих робітників)

1.          Професія: 8211 Токар

2.          Кваліфікація: 2 розряд

3.          Кваліфікаційні вимоги

ПОВИНЕН ЗНАТИ: будову і принцип роботи однотипних токарних верстатів; найменування, призначення та умови застосування найбільш розповсюджених універсальних пристроїв; будову простого і середньої складності контрольно-вимірювального інструменту; призначення і правила застосування звичайного і спеціального різального інструменту; кути, правила заточування і установлення різців і свердел; основи знань про допуски і посадки, квалітети і параметри шорсткості (класи точності і чистоти обробки); призначення та властивості охолоджувальних та мастильних рідин, відомості з основ електротехніки, матеріалознавства, технічного креслення тощо.

ПОВИНЕН УМІТИ: виконувати токарну обробку деталей за 12-14-м квалітетами (5-7-м класами точності) на універсальних токарних верстатах із застосуванням нормального різального інструменту і універсальних пристроїв за 8-11-м квалітетами (3-4-м класами точності) на спеціалізованих верстатах, налагоджених для обробки визначених простих та середньої складності деталей або виконання окремих операцій. Нарізати зовнішню і внутрішню трикутну та прямокутну різьбу мітчиком або плашкою. Керувати верстатами (токарно-центровими) з висотою центрів 650-2000 мм під керівництвом токаря більш високої кваліфікації, допомагати під час установлення та знімання деталей, під час промірів під керівництвом токаря більш високої кваліфікації. Прибирати верстат.

4.    Загальнопрофесійні вимоги:

а) раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;

б) додержуватись норм технологічного процесу;

в) не допускати браку в роботі;

г) знати й виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці й

навколишнього середовища, додержуватись норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;

д) використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені тощо);

є) мати знання з інформаційних технологій в обсязі, що є необхідним для виконання професійних обов’язків;

ж) володіти обсягом знань з правових питань галузі, основ ведення підприємницької діяльності, державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності  та трудового законодавства в межах професійної діяльності.

5.     Вимоги до освітнього рівня осіб, які навчатимуться в системі професійно-технічної освіти

Базова або неповна базова загальна середня освіта. Без вимог до стажу роботи.

6.     Сфера професійного використання випускника

Виробництво машин та устаткування; виробництво транспортного устаткування.

7.     Специфічні вимоги

7.1. Вік:  прийняття на роботу здійснюється  після закінчення строку навчання відповідно до законодавства  

7.2. Стать: чоловіча, жіноча (обмеження отримання професії по статевій приналежності визначається переліком важких робіт і робіт із шкідливими та небезпечними умовами праці, на яких забороняється використання праці жінок, затвердженого наказом МОЗ України №256 від 29.12.1993).

 

7.3.  Медичні обмеження.

Освітньо-кваліфікаційна характеристика випускника

професійно-технічного навчального закладу (підприємства установи та

організації, що здійснюють (або забезпечують) підготовку

(підвищення кваліфікації) кваліфкованих робітників)

1.              Професія: 8211 Токар

2.              Кваліфікація: 3 розряд

3.              Кваліфікаційні вимоги

Повинен знати: будову, правила підналагодження та перевірки на точність токарних верстатів; правила керування великогабаритними верстатами, які обслуговує разом з токарем більш високої кваліфікації; будову і правила застосування універсальних і спеціальних пристроїв; будову та умови застосування плазмотрона; призначення та правила застосування складного контрольно-вимірювального інструменту і приладів середньої складності; систему допусків і посадок, квалітети (класи точності) та  параметри шорсткості (класи чистоти оброблення); геометрію і правила заточування різального інструменту, виготовленого з інструментальних сталей та з пластиною із твердих сплавів або керамічною; допуски і посадки, квалітети і параметри шорсткості; основні властивості матеріалів, які обробляє; електротехніку в межах кваліфікації.

Повинен вміти: обробляти на універсальних токарних верстатах деталі за 8-11-м квалітетами (3-4-м класами точності) та складні деталі за 12-14-м квалітетами (5-7-м класами точності). Обробляти деталі за 7-10-м квалітетами (2-3-м класами точності) на спеціалізованих верстатах, налагоджених для оброблення визначених деталей або для виконання окремих операцій. Виконувати токарну обробку тонкостінних деталей з товщиною стінки до 1 мм та з довжиною до 200 мм. Виконувати токарні роботи методом суміщеного плазмово-механічного оброблення під керівництвом токаря більш високої кваліфікації. Нарізати зовнішню і внутрішню однозахідну трикутну, прямокутну та трапецеїдальну різьбу різцем. Нарізати різьби вихровими головками. Керувати токарно-центровими верстатами з висотою центрів 2000 м та вище, з відстанню між центрами 10000 мм і більше. Керувати токарно-центровими верстатами з висотою центрів до 800 мм, які мають більше трьох супортів під керівництвом токаря більш високої кваліфікації. Виконувати необхідні розрахунки для одержання заданих конусних поверхонь. Керувати піднімально-транспортним устаткуванням з підлоги. Стропувати та ув’язувати вантажі для піднімання, переміщення, установлення та складування. Виконувати токарну обробку заготовок зі слюди та мікалексу.

4.    Загальнопрофесійні вимоги:

а) раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;

б) додержуватись норм технологічного процесу;

в) не допускати браку в роботі;

г) знати й виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці й

навколишнього середовища, додержуватись норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;

д) використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені тощо);

          е) мати знання з інформаційних технологій в обсязі, що є необхідним для виконання професійних обов’язків;

 є)   володіти обсягом знань з правових питань галузі, основ ведення підприємницької діяльності, державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності   та трудового законодавства в межах професійної діяльності.

Вимоги до освітньо-кваліфікаційного рівня осіб, які навчатимуться в системі професійно-технічної освіти

Попередній освітньо-кваліфікаційний рівень - Токар 2-го розряду:

-        за умови продовження первинної професійної підготовки в професійно-технічних навчальних закладах першого, другого та третього атестаційних рівнів  без вимог до стажу роботи;

-        за умови підвищення кваліфікації, стаж роботи за професією Токар 2-го розряду не менше 1 року.

6. Сфера професійного використання випускника

Виробництво машин та устаткування; виробництво транспортного устаткування.

7. Специфічні вимоги

          7.1. Вік:  прийняття на роботу здійснюється  після закінчення строку навчання відповідно до законодавства  

          7.2. Стать: чоловіча, жіноча (обмеження отримання професії по статевій приналежності визначається переліком важких робіт і робіт із шкідливими та небезпечними умовами праці, на яких забороняється використання праці жінок, затвердженого наказом МОЗ України №256 від 29.12.1993).

          7.3. Медичні обмеження. 

Освітньо-кваліфікаційна характеристика випускника

 професійно-технічного навчального закладу (підприємства установи та організації, що здійснюють (або забезпечують) підготовку (підвищення кваліфікації) кваліфікованих робітників)

1.    Професія: 8211 Токар

2.    Кваліфікація: 4 розряд

3.    Кваліфікаційні вимоги

Повинен знати: будову і кінематичні схеми токарних верстатів різних типів, правила перевірки норм точності верстатів; конструктивні особливості і правила застосування універсальних і спеціальних пристроїв; будову складних контрольно-вимірювальних інструментів і приладів; геометрію, правила термічної обробки, заточування і доведення нормального і спеціального різального інструменту:  основні принципи калібрування профілів простих і середньої складності; правила визначення режимів різання за довідниками та паспортом верстата; систему допусків і посадок, квалітети і параметри шорсткості (класи точності і чистоти обробки); елементарні відомості з електротехніки; заходи із забезпечення безпечної роботи плазмової установки, витяжної вентиляції і системи охолодження; принципову схему установлення плазмового підігрівання і способи налагодження плазмотрона.

Повинен вміти: Виконувати токарну обробку  і доводку складних деталей за 7-10 квалітетами (2-3 кл. точності) на  універсальних токарних верстатах, а також із застосовуванням  методу  сполученого плазмово-механічного оброблення. Вмикати і вимикати плазмові установки. Виконувати токарну обробку довгих валів та гвинтів із застосуванням рухомого і нерухомого люнетів; глибоке свердління і розточування отворів гарматними свердлами та іншим спеціальним інструментом. Виконувати токарну обробку тонкостінних деталей з товщиною стінок до 1 мм і довжиною понад 200 мм. Нарізати зовнішню і внутрішню двозахідну трикутну,  прямокутну, напівкруглу, пилоподібну, трапецеїдальну різьбу. Установлювати деталі в різні пристрої і на косинець з точним вивіренням в горизонтальній і вертикальній площинах. Налагоджувати верстат, плазмову  установку та плазмотрон на суміщену роботу. Виконувати токарну обробку деталей, які вимагають точного додержання розмірів між центрами ексцентрично розташованих отворів або місць обточування. Виконувати токарну обробку деталей з графітових виробів для виробництва сплавів.  Виконувати токарну обробку нових та переточує відпрацьовані прокатні валки з калібруванням простих і середньої складності профілів. Обдирати та обробляти шийки валків. Керувати токарно-центровими верстатами з висотою центрів понад 800 мм, які мають більше трьох супортів.

4.    Загальнопрофесійні вимоги

а) раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;

б) додержуватись норм технологічного процесу;

в) не допускати браку в роботі;

г) знати й виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці й

навколишнього середовища, додержуватись норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;

д) використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені тощо);

е) знати інформаційні технології в обсязі, що є необхідним для виконання професійних обов’язків;

є) володіти обсягом знань з правових питань галузі, основ ведення підприємницької діяльності, державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності  та трудового законодавства в межах професійної діяльності.

5.     Вимоги до освітньо-кваліфікаційного рівня осіб, які навчатимуться в системі професійно-технічної освіти

Попередній освітньо-кваліфікаційний рівень - „Токар” 3-го розряду:

-        за умови продовження первинної професійної підготовки в професійно-технічних навчальних закладах другого та третього атестаційних рівнів  без вимог до стажу роботи;

-        за умови підвищення кваліфікації, стаж роботи за професією „Токар” 3-го розряду не менше 1 року.

6.      Сфера професійного використання випускника

Виробництво машин та устаткування; виробництво транспортного устаткування.

7.     Специфічні вимоги

7.1. Вік:  прийняття на роботу здійснюється  після закінчення строку навчання відповідно до законодавства.

7.2. Стать: чоловіча, жіноча (обмеження отримання професії по статевій приналежності визначається переліком важких робіт і робіт із шкідливими та небезпечними умовами праці, на яких забороняється використання праці жінок, затвердженого наказом МОЗ України №256 від 29.12.1993).

7.3. Медичні обмеження.

Відправити свою заявку

 Правила вступу 

 

 

Освітньо-кваліфікаційна характеристика випускника

професійно-технічного навчального закладу (підприємства установи та організації, що здійснюють (або забезпечують) підготовку (підвищення кваліфікації) кваліфікованих робітників)

 

1.          Професія: 8211 Токар

 

2.          Кваліфікація: 2 розряд

 

3.          Кваліфікаційні вимоги

 

ПОВИНЕН ЗНАТИ: будову і принцип роботи однотипних токарних верстатів; найменування, призначення та умови застосування найбільш розповсюджених універсальних пристроїв; будову простого і середньої складності контрольно-вимірювального інструменту; призначення і правила застосування звичайного і спеціального різального інструменту; кути, правила заточування і установлення різців і свердел; основи знань про допуски і посадки, квалітети і параметри шорсткості (класи точності і чистоти обробки); призначення та властивості охолоджувальних та мастильних рідин, відомості з основ електротехніки, матеріалознавства, технічного креслення тощо.

ПОВИНЕН УМІТИ: виконувати токарну обробку деталей за 12-14-м квалітетами (5-7-м класами точності) на універсальних токарних верстатах із застосуванням нормального різального інструменту і універсальних пристроїв за 8-11-м квалітетами (3-4-м класами точності) на спеціалізованих верстатах, налагоджених для обробки визначених простих та середньої складності деталей або виконання окремих операцій. Нарізати зовнішню і внутрішню трикутну та прямокутну різьбу мітчиком або плашкою. Керувати верстатами (токарно-центровими) з висотою центрів 650-2000 мм під керівництвом токаря більш високої кваліфікації, допомагати під час установлення та знімання деталей, під час промірів під керівництвом токаря більш високої кваліфікації. Прибирати верстат.

 

4.    Загальнопрофесійні вимоги:

а) раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;

б) додержуватись норм технологічного процесу;

в) не допускати браку в роботі;

г) знати й виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці й

навколишнього середовища, додержуватись норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;

д) використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені тощо);

є) мати знання з інформаційних технологій в обсязі, що є необхідним для виконання професійних обов’язків;

ж) володіти обсягом знань з правових питань галузі, основ ведення підприємницької діяльності, державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності  та трудового законодавства в межах професійної діяльності.

 

 

5.     Вимоги до освітнього рівня осіб, які навчатимуться в системі професійно-технічної освіти

Базова або неповна базова загальна середня освіта. Без вимог до стажу роботи.

 

6.     Сфера професійного використання випускника

Виробництво машин та устаткування; виробництво транспортного устаткування.

7.     Специфічні вимоги

7.1. Вік:  прийняття на роботу здійснюється  після закінчення строку навчання відповідно до законодавства  

7.2. Стать: чоловіча, жіноча (обмеження отримання професії по статевій приналежності визначається переліком важких робіт і робіт із шкідливими та небезпечними умовами праці, на яких забороняється використання праці жінок, затвердженого наказом МОЗ України №256 від 29.12.1993).

7.3.  Медичні обмеження.




  Ми в соціальних мережах

 
   
          

Авторизація

ОГОЛОШЕННЯ

 Розклад занять
 з 15.01.2018 н.р.

Детальніше

Перегляд атестації

тільки для зареєстрованих
користувачів

 

16 січня 2018 р.
о 15.40
відбудеться засідання
педагогічної ради
ДНЗ КПК ПВФП

Зараз на сайті

На сайті 114 гостей та відсутні користувачі

Статистика

Користувачі
2579
Перегляди статей
559140

ГОЛОВНА

 

ВСТУПНИКУ

 

НАВЧАННЯ

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО КОЛЕДЖ

Історія

Наші досягнення

Адміністрація

Педагогічний колектив

Матеріальна база

Публічна інформація

Співпраця

Про нас говорять

 

КОНТАКТИ

Наша адреса

Форум

Зворотній зв'язок

 

НОВИНИ

 

МАПА САЙТУ

 

Правила вступу

Професії на базі 9 класів

Професії з посиленою військовою та фізичною підготовкою

Професії на базі 11 класів

Молодший спеціаліст

Приймальна комісія

Заяви про себе

 

МЕДІАТЕКА

Фотогалерея

Відеотека

Відеолінійки

Радіопередачі

 

ВИХОВАННЯ

Гуртки

Класному керівникові

Поради психолога

Поради юриста

Самоврядування

 

Розклад занять

Розклад дзвінків

Бібліотека

Електронний кабінет

Щоденник

Атестація

Підготовка в умовах підприємства

ЗНО

Конкурси

Олімпіади

Батькам

 

МЕТОДИКА

Методичний кабінет

Досвід та інновації

Школа педагогічної майстерності

 

 

 

 

Урядовий портал

Президент України

Міністерство науки і освіти України

Комітет з питань науки та освіти

Київська міська державна адміністрація

Департамент освіти і науки, молоді і спорту КМДА

Український центр оцінювання якості освіти

Київський регіональний центр оцінювання якості освіти

НМК ПТО у м. Києві

Педагогічна преса

Інтернет Асоціація України

МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов Система Orphus
Copyright © KPK comunication 2007-2018   ® All COLLECTIVE KPK