1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Працевлаштування молоді на перше робоче місце

Держава гарантує працездатній молоді рівне з іншими громадянами право на працю.

Перше робоче місце – це місце роботи молодих громадян після закінчення будь-якого навчального закладу, або припинення навчання в ньому, завершення професійної підготовки і перепідготовки, а також після звільнення зі строкової військової служби або альтернативної (невійськової) служби.

При цьому, молодь, молоді громадяни – це громадяни України віком від 14 до 35 років (стаття 1 Закону України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні»).

Згідно з положеннями вказаного Закону держава забезпечує працездатній молоді надання першого робочого місця на строк не менше двох років після закінчення або припинення навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах, завершення професійної підготовки і перепідготовки, а також після звільнення зі строкової військової або альтернативної (невійськової) служби. Дворічний строк першого робочого місця обчислюється з урахуванням часу роботи молодого громадянина до призову на строкову військову або альтернативну (невійськову) службу.

Разом з цим, з метою забезпечення права на працю молоді, що отримала вищу або професійно-технічну освіту першим робочим місцем передбачено:

-  встановлення місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування для підприємств, установ і організацій квоти робочих місць для працевлаштування молоді;

-  надання роботодавцю дотації для забезпечення молоді першим робочим місцем.

Так, відповідно до статті 5 Закону України «Про зайнятість населення» держава забезпечує надання додаткових гарантій щодо працевлаштування працездатним громадянам у працездатному віці, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних конкурувати на ринку праці, зокрема, молоді, яка закінчила або припинила навчання у середніх загальноосвітніх школах, професійно-технічних, або вищих навчальних закладах, звільнилася зі строкової військової, або альтернативної (невійськової) служби і якій надається перше робоче місце, дітям (сиротам), які залишилися без піклування батьків, а також особам, яким виповнилося п’ятнадцять років і які за згодою одного із батьків або особи, яка їх замінює, можуть, як виняток, прийматися на роботу.

Для працевлаштування зазначеної категорії громадян місцеві державні адміністрації, виконавчі органи відповідних рад за поданням центрів зайнятості встановлюють квоту робочих місць для підприємств (об’єднань), установ і організацій незалежно від форм власності та організаційних форм з чисельністю працюючих понад 20 осіб для бронювання ними до 5 відсотків загальної кількості робочих місць, у тому числі з гнучкими формами зайнятості.

Порядок квотування і бронювання робочих місць та працевлаштування на них зазначених категорій громадян встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 16 Положення про порядок бронювання на підприємствах, в організаціях і установах робочих місць для працевлаштування громадян, які потребують соціального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1998 р. N 578, передбачено, що у разі прийняття на роботу на заброньовані робочі місця молодих громадян, які вперше шукають роботу, після закінчення або припинення навчання у середніх загальноосвітніх школах, професійно-технічних навчальних закладах, після звільнення зі строкової військової або альтернативної (невійськової) служби трудовий договір укладається не менш як на два роки.        У разі відмови в прийомі на роботу молодих громадян у межах встановленої квоти з підприємств, установ та організацій стягується штраф у п’ятдесятикратному розмірі неоподатковуваного мінімуму доходів громадян за кожну таку відмову. Ці кошти спрямовуються до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для надання роботодавцям дотацій на створення додаткових робочих місць для молоді та її професійну підготовку і перепідготовку.

Працевлаштування молоді з інвалідністю здійснюється в межах нормативів робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів, визначених згідно із Законом України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".

Також з метою забезпечення молоді, яка отримала вищу або професійно-технічну освіту, першим робочим місцем відповідно до Закону України "Про забезпечення молоді, яка отримала вищу або професійно-технічну освіту, першим робочим місцем з наданням дотації роботодавцю" надається дотація роботодавцю.

Так, відповідно до положень зазначеного Закону дотація надається роботодавцю в разі прийняття на роботу за направленням державної служби зайнятості молоді, якій надається перше робоче місце за отриманою відповідною професією (спеціальністю), строком на два роки та за умови відсутності в нього протягом останніх шести місяців скорочення чисельності працюючих за професією (спеціальністю), за якою працевлаштовується молодий громадянин.

Забезпечення молоді першим робочим місцем з наданням дотації роботодавцю здійснює державна служба зайнятості.

Державна служба зайнятості може надавати роботодавцю дотацію для забезпечення молоді першим робочим місцем з дня прийняття її на роботу.

Перелік професій та спеціальностей, щодо яких може надаватися дотація роботодавцю для забезпечення молоді першим робочим місцем, визначається Кабінетом Міністрів України (постанова Кабінету Міністрів України від 19 березня 2008 р. N 223 «Деякі питання надання роботодавцям дотації для забезпечення молоді першим робочим місцем»).

Зазначеним Переліком, зокрема передбачено такі професії: електрогазозварник, кондитер, кухар, маляр, фрезерувальник, столяр будівельний, слюсар з ремонту автомобілів, слюсар-ремонтник, токар, тракторист, швачка, вишивальник, штукатур та інші.

Також, цим Переліком визначені наступні спеціальності: дошкільне виховання, початкове навчання, соціальна педагогіка, дефектологія, бібліотекознавство і бібліографія, фінанси, облік і аудит, економіка підприємств, бухгалтерський облік, менеджмент організацій, туризм, автомобілі та автомобільне господарство, шахтне і підземне будівництво, буріння, маркшейдерська справа, швейні вироби, швейне виробництво, механізація сільського господарства, лісоінженерна справа, промислове і цивільне будівництво, теплогазопостачання і вентиляція, агрономія, лісове господарство, лікувальна справа, педіатрія, ветеринарна медицина та інші.

Варто зазначити, що надання роботодавцю дотації для забезпечення молоді першим робочим місцем здійснюється в межах асигнувань Державного бюджету України, передбачених на такі цілі, та коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

При цьому, роботодавець, якому надано дотацію, зобов’язаний забезпечити гарантії зайнятості прийнятих з дотацією осіб та не розривати трудовий договір з ними за скороченням чисельності або штату працівників протягом двох років.

У разі розірвання трудового договору з працівником, працевлаштованим з наданням роботодавцю дотації, у зв’язку із скороченням чисельності або штату працівників, невиконанням роботодавцем законодавства про працю, умов колективного чи трудового договору надана дотація має бути повернута роботодавцем у повному обсязі з урахуванням індексації на рівень інфляції.

Дотація надається роботодавцю щомісячно протягом року в розмірі фактичних витрат на основну та додаткову заробітну плату прийнятої з наданням роботодавцю дотації молоді (але не вище середньої заробітної плати, що склалася за всіма видами економічної діяльності у відповідному регіоні за минулий місяць, або обчисленої з неї відповідної суми в разі, якщо особа працювала неповний місяць) та сум внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що сплачують роботодавці відповідно до закону.

Порядок та строки надання дотації роботодавцю для забезпечення молоді першим робочим місцем встановлюються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики за погодженням з Фондом загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 25 лютого 2008 р. N 82 «Про затвердження Порядку та строків надання дотації роботодавцю для забезпечення молоді, яка отримала вищу або професійно-технічну освіту, першим робочим місцем»).

Підсумовуючи вищенаведене, слід зазначити, що держава створює умови для забезпечення молоді першим робочим місцем.

Головний спеціаліст відділу з питань праці управління соціального, трудового та гуманітарного законодавства Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства І.Д. Старченко

 

Книги про виховання

Як любити дитину, 2016

Януш Корчак

Як любити дитину Януш Корчак

Кожне слово цієї книги випромінює любов до дітей! Її повинні прочитати всі батьки або ті, хто лише планують ними стати!

Головна ідея педагогіки Корчака — повага до дитини, до її думок і бажань, усвідомлення, що всі діти різні, що вони мають право вибору. Вдумливий психолог відкриває мотиви переживань і вчинків дітей, пояснює складні процеси формування особистості. У книжці немає догматичних наказів та суворих рекомендацій, але є відповіді на запитання, які ставлять собі всі батьки — що значить любити дитину та як це робити. Більше..

 

Виховання надзвичайної дитини, 2016

Курсінка Мері Шіді

Що робити, якщо ваша дитина надто активна, емоційна, вразлива, чутлива… словом, надзвичайна?

У цій книжці талановитий педагог і дбайлива мама Мері Шіді Курсінка ділиться з батьками унікальним досвідом, інформацією і стратегіями виховання, набутими за багато років роботи в дитячому центрі. Авторка допоможе визначити інтроверт чи екстраверт ваша дитина, навчить саморегуляції, покаже як зрозуміти почуття дитини та допомогти почути наші поради, як гасити конфлікти й емоційні атаки, обрати школу, вирішити проблеми із засинанням і прокиданням. Кредо авторки — «Головне — розвиток, а не досконалість» — стало принципом виховання у мільйонах сімей по всьому світі. Більше..

 

Виховання без травмування або навіщо дітям дорослі?, 2016

Горбунова Вікторія

Кожні батьки бажають, щоб їхня дитина вірила в свої можливості, почувалася сильною та впевненою. Але є різні діти, деякі бояться дорослих, залежать від думки батьків, не мотивовані та не вміють розв’язувати самостійно конфлікти. Як з цим впоратись? Вам допоможе психолог, майже з 20-річним досвідом та доктор психологічних наук Вікторія Горбунова. Вона допоможе розвинути адаптацію дитини до нових людей та вимог, що сприяє у спілкуванні з ровесниками та дорослими і покаже, як правильно реагувати на критику. Більше..






Дитина не слухає. Що робити?, 2016

Ліля Дубінська

Ця книга пояснює, як правильно спілкуватися з дитиною і показує, як вона чує і бачить наші слова та сприймає нашу поведінку. Вона навчить коли вчасно підставити дитині руку, а не носити її на руках, направити, а не відвести та домовитись, а не тиснути. Найважче — це почати працювати над собою, зрозуміти чим керується маля у відповідній ситуації, контролювати свої емоції та поведінку. Але від такої напруженої роботи Ви побачите, що відносини стали кращими та теплішими, надійними та більш довірливими. Більше..

10 заповідей батьківства

Правил про те, як виховувати дитину, придатних на всі випадки життя, не існує. Усі діти різні. Кожна дитина унікальна, унікальні і наші з нею стосунки. Але є речі, які протипоказані при спілкуванні з будь-якою дитиною без винятку. Мова йде про те, чого батькам робити не можна.

Якщо ми хочемо виховати людину, якій притаманна самодисципліна, нам треба в першу чергу розвивати її самосвідомість, прагнути до того, щоб у дитини сформувався позитивний образ самої себе, і уникати всього, що руйнує цей позитивний образ.

Що гріха таїти, навіть самі терплячі батьки час від часу в "засмучених почуттях" все ж користуються недозволеними заходами, але нерідко до них вдаються просто через незнання.

Не принижуй дитину!

Ми іноді запросто можемо сказати дитині: "А краще ти нічого не міг придумати? У тебе взагалі голова на плечах є?" і так далі. Всякий раз, коли ми вимовляємо що-небудь подібне, ми руйнуємо позитивний образ сина чи дочки.

Не погрожуй!

"Якщо ти ще раз зробиш - ти у мене отримаєш!", "Якщо ти ще раз стукнеш братика, я тебе. . . " Кожен раз, коли ми так говоримо, ми вчимо дитину боятися і ненавидіти нас. Загрози зовсім марні - вони не покращують поведінки.

Не вимагали обіцянок!

Добре знайоме: дитина завинила, а мама їй каже: "Пообіцяй, що більше ніколи-ніколи так робити не будеш" - і отримує, звичайно, обіцянку. А через півгодини дитина повторює свою витівку. Мама ображена і засмучена: "Ти ж обіцяв!" Вона просто не знає, що обіцянка нічого не означає для маленької дитини. Дитина живе тільки в сьогоденні. Якщо вона чутлива і совісна, то вимагання обіцянок буде розвивати в неї почуття провини, якщо ж дитина не чутлива, це тільки навчить її цинізму: слово - це одне, а справа - зовсім інше.

Уникайте гіперопіки!

Зайва опіка привчає дитину до думки, що сама вона нічого робити не може. Багато батьків недооцінюють можливостей дітей що-небудь робити самостійно. Прийміть як девіз: "Ніколи не роби за дитину те, що вона може зробити сама".

Не вимагай негайної покори!

Уявіть, що чоловік говорить вам: "Олена, кинь все і цю ж хвилину приготуй мені кави". Як вам це сподобається? Точно так само вашій дитині не подобається, коли від неї вимагають, щоб вона негайно залишила своє заняття, краще попередити її заздалегідь: "Хвилин через десять будемо обідати", тоді ми цілком можемо дозволити їй побурчати трохи: "Ой, мам! Я ще пограю". Сліпе беззастережне підпорядкування характерно для маріонетки, але воно не сприяє формуванню незалежної, самостійної людини.

Не потурай дитині!

Мова про вседозволеність. Діти відразу відчують, що батьки бояться бути твердими, коли вони переступають межі дозволеного, бояться сказати їм "ні". Це вселяє в них впевненість, що всі правила гумові - варто трішки натиснути, і вони розтягнуться. Таке може спрацьовувати в рамках сім'ї, але за її межами дитину чекають гіркі розчарування. Потурати дитині - означає, позбавляти її можливості вирости пристосованою до життя людиною.

Будь послідовним!

У суботу у мами гарний настрій і вона дозволяє синові порушувати всі правила (або якісь з них). У понеділок, коли він робить те ж саме, вона "навалюється на нього, як тонна цегли". Уявіть себе на місці своєї дитини. Як би ви навчилися водити машину, якби в понеділок вівторок і четвер червоне світло означало "стоп", а в середу і суботу - "можна продовжувати рух"? Дітям необхідна послідовність у вимогах. Вони повинні знати, чого від них чекають. Безладність у дозволах і заборонах цьому не сприяє.

Не вимагай того, що не відповідає віку дитини!

Якщо ви чекаєте від свого дворічного малюка, щоб він слухався, як п'ятирічний, то цим ви провокуєте у нього неприязнь до вас. Ви вимагаєте від нього зрілості поведінки, на яку він ще не здатний - це погано позначається на розвитку його самосвідомості.

Не моралізуй і не говори дуже багато!

Кожного дня тисячі слів осуду вихлюпуються на наших дітей. Якщо всі їх записати на магнітофон і прокрутити мамам, вони будуть вражені. Чого тільки вони не говорять своїм дітям! Загрози, насмішки, бурчання, цілі лекції про мораль. . . Під впливом словесного потоку дитина "відключається". Це для неї єдиний спосіб захисту і вона швидко його освоює. А оскільки відключитися повністю вона не може, то відчуває почуття провини, а це розвиває негативну самооцінку. Всі "моралі" зрештою для дитини зводяться до таких схем: "Те, що ти зробив, - це погано. Ти поганий, тому що це зробив. Як ти міг так вчинити після всього хорошого, що мама зробила для тебе?"

Як підтримати свою дитину



Виховуємо впевнену в собі особистість



Сім помилок батьків у спілкуванні з дитиною



БЕРЕЖІТЬ СВОЇХ ДІТЕЙ!!!


Документи для реєстрації на ЗНО-2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМИ ЗНО

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Тести ЗНО онлайн

ЗНО онлайн з української мови та літератури

Тести ЗНО онлайн з математики

Тести ЗНО онлайн з історії України

Тести ЗНО онлайн з географії

Тести ЗНО онлайн з біології

Тести ЗНО онлайн з фізики

Тести ЗНО онлайн з хімії

Тести ЗНО онлайн з англійської мови

Тести ЗНО онлайн з німецької мови

Тести ЗНО онлайн з французької мови

Тести ЗНО онлайн з іспанська мова


        Онлайн-курси з підготовки до ЗНО

Громадський неприбутковий проект «Prometheus» надає вільний і абсолютно безкоштовний доступ до найкращих навчальних курсів університетського рівня всім охочим незалежно від місця проживання, віку чи статків. За перші три місяці з моменту відкриття проекту на ньому зареєструвалося більше 50 тисяч користувачів.
Курси доступні за таким посиланням: http://prometheus.org.ua/zno

 Програми міжнародного оцінювання учнів – PISA

 У 2018 році Україна вперше долучиться до Програми міжнародного оцінювання учнів – PISA.

 Програма має на меті порівняти освітні системи близько 80 країн світу через вимірювання компетентностей учнів із читання, математики та природничих дисциплін, прямо не пов’язаних з оволодінням шкільними програмами. Крім того, велика увага у дослідженні PISA приділяється вивченню факторів, що впливають на успішне навчання учнів.

Дослідження проводиться раз на три роки й спрямоване на оцінювання систем освіти в різних країнах світу на підставі тестування 15-річних учнів. Україна долучається до більш ніж 80-ти країн, що беруть участь у PISA – 2018.

Приклади завдань

http://pisa.testportal.gov.ua/zav

 

Список творів на українську літературу

 

1. Пісні Марусі Чурай. «Віють вітри»«Засвіт встали козаченьки» 

 

2. Історичні пісні. «Ой Морозе, Морозенку»«Чи не той то Хміль»3. «Дума про Марусю Богуславку». Балада «Бондарівнаz 4. «Повість минулих літ» (уривки про заснування Києва, про помсту княгині Ольги, про напад хозарів) 

 

5. «Слово про похід Ігорів» 

 

6. Григорій Сковорода. «De libertate»«Всякому місту – звичай і права»«Бджола та Шершень», афоризми 

 

7. Іван Котляревський. «Енеїда»«Наталка Полтавка» 

 

8. Г. Квітка-Основ’яненко. «Маруся» 

 

9. Тарас Шевченко. «До Основ’яненка»«Катерина»«Гайдамаки»«Кавказ»«Сон» (У всякого своя доля), «І мертвим, і живим, і ненарожденним…»«Заповіт»«Мені однаково»

 

10. Пантелеймон Куліш. «Чорна рада»

 

 11. Марко Вовчок. «Максим Гримач» 

 

12. Іван Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім’я» 

 

13. Панас Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» 

 

14. Іван Карпенко-Карий. «Мартин Боруля» 

 

15. Іван Франко. «Гімн»«Чого являєшся мені у сні»«Мойсей» 

 

16. Михайло Коцюбинський. «Тіні забутих предків»«Intermezzo» 

 

17. Ольга Кобилянська. «Земля» 

 

18. Леся Українка. «Contra spem spero!»«Лісова пісня» 

 

19. Василь Стефаник. «Камінний хрест» 

 

20. Микола Вороний. «Блакитна Панна» 

 

21. Олександр Олесь. «Чари ночі»«О слово рідне! Орле скутий!..» 

 

22. Володимир Винниченко. «Момент» 

 

23. Павло Тичина. «О панно Інно»«Арфами, арфами…»«Ви знаєте, як липа шелестить…» 

 

24. Максим Рильський «Молюсь і вірю…» 

 

25. Микола Хвильовий. «Я (Романтика)» 

 

26. Юрій Яновський. «Подвійне коло»«Шаланда в морі» 

 

27. Володимир Сосюра. «Любіть Україну» 

 

28. Валер’ян Підмогильний. «Місто» 

 

29. Остап Вишня. «Моя автобіографія»«Сом» 

 

30. Микола Куліш. «Мина Мазайло» 

 

31. Богдан-Ігор Антонич. «Різдво» 

 

32. Олександр Довженко. «Україна в огні»«Зачарована Десна» 

 

33. Андрій Малишко «Пісня про рушник» 

 

34. Василь Симоненко. «Лебеді материнства» 

 

35. Олесь Гончар. «За мить щастя» 

 

36. Григір Тютюнник. «Три зозулі з поклоном» 

 

37. Василь Стус. «Як добре те, що смерті не боюсь я»«О земле втрачена, явися!..» 

 

38. Іван Драч. «Балада про соняшник» 

 

39. Ліна Костенко. «Страшні слова, коли вони мовчать»«Українське альфреско»«Маруся Чурай» 

 

40. Іван Багряний. «Тигролови»

41. Євген Маланюк. «Стилет чи стилос?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВСТУПУ В НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД:

  • документ про освіту (оригінал);
  • документ про присвоєння освітньо-кваліфікаційного рівня "кваліфікований робітник" (для навчання на третьому ступені) (оригінал);
  • медичну довідку за формою 0-86у, яка доповнюється окремою довідкою з психоневрологічного диспансеру та довідкою про щеплення  (оригінал);
  • свідоцтво про народження (копія) або паспорт (копія);
  • 6 фотокарток (3х4 см) стандартного розміру, що використовується для документів, які засвідчують особу;
  • копію документу про відношення до військової повинності;
  • копію документів, що дають право на пільги при вступі до навчального закладу;
  • довідку з місця проживання;
  • довідку з місця роботи батьків;
  • погодження підприємства про надання місця для проходження оплачуваної практики;
  • ідентифікаційний код (копія).            

 

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ

 

 Приймальна комісія тел.  (044) 234-19-76, (044) 456-50-37

 Запрошуємо на навчання!

Правила прийому

Відправити заявку

 

  

 

АВТОРИЗАЦІЯ

ДОШКА ОГОЛОШЕНЬ

ПРИВІТАННЯ
до 95-ти річчя коледжу

 

ВІТАЄМО З ПЕРЕМОГОЮ!

Золота медаль

 

 

 

 

 

 

 

 


Бронзова медаль

Бажаємо подальших успіхів!

ГРАФІК РОБОТИ
приймальної комісії

з 09:00 до 19:00
субота з 09:00 до 15:00
неділя вихідний

тел. (044) 234-19-76

тел. (044) 456-50-37

Засідання приймальної комісії –
співбесіди з абітурієнтами
для вступу на навчання
на 2018-2019 н.р. відбудуться:

Чекаємо на Вас!

 

ПОГОДА

волог.:

тиск:

вітер:

Знайшли помилку?

 Виділіть фрагмент тексту
з помилкою та натисніть

Ctrl+Enter

 

QR-КОД НАШОГО САЙТУ

qr code

ЗАРАЗ НА САЙТІ

На сайті 84 гостей та відсутні користувачі

СТАТИСТИКА

Користувачі
2828
Перегляди статей
1192035

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов Система Orphus
Copyright © KPK comunication 2018   ® All COLLECTIVE KPK