1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

  МЕТОДИЧНІ ДОРОБКИ ВИКЛАДАЧА  СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН, ГОЛОВА МК  БАРАНСЬКА Н.М.  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Тема: „Специфіка мовлення фахівця. Мова та професія.”

 

Анотація

Методичною  метою даної роботи є  системно продемонструвати метод інтеграційного моделювання з елементами рольової гри , здійснення міжпредметної інтеграції та здатність спілкування  випускника КПК ПВФП на робочому місці після отримання диплому кваліфікованого робітника на прикладі  професії «оператор поштового зв’язку» .

Тема: „Зарубіжна література. Позакласна робота з літератури-один із видів навчальної діяльності.”

Анотація

В роботі розкрито як позакласна робота з літератури допомагає в розвитку творчих здібностей учнів, в задоволенні їх індивідуальних запитів,інтересів,схильностей. Різні форми і методи роботи, пов’язані із залученням учнів до скарбниці  літератури, активізують пізнавальну діяльність, сприяють вихованню толерантності, шанобливого ставлення один до одного, уміння спілкуватися в колективі.Величезного значення набуває спілкування. Саме така цілеспрямована робота дозволяє вчителеві виявити здібних, талановитих дітей, а їм в свою чергу,розкрити свої творчі здібності,зануритися у світ словесності поза навчальною програмою.

Тема: Технологія організації і проведення екскурсій. Віртуальна Екскурсія «Стежками великих поетів» (на прикладі творчості Т.Г.Шевченка та Лесі Українки).»

Анотація

Інтегрований урок-екскурсія. Показ міжпредметних звязків між уроками загальноосвітньї підготовки та виробничого навчання.

 

Тема: „Використання інтерактивних форм навчання при створенні КМЗ загальноосвітніх дисциплін в ПТНЗ.”

Анотація

Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, що має за мету створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну  спроможність .

Сутьполягає в тому, що навчання відбувається завдяки взаємодії тих, хто навчається. Це співнавчання суб’єктами якого є вчитель і учні. Учитель виступає лише як керівник розумової діяльності учнів, спрямовує її, допомагає дійти певних висновків. Залучаючи учнів до діяльності, скеровує їх на пізнання світу і себе в ньому , реалізовує важливий принцип виховання: “Допоможи мені, щоб я зробив це сам”.

 Тема: „Єднаймось, Схід і Захід – ми нація одна! ”-патріотичний захід.

Анотація

  Становлення і розвиток незалежної України, формування нових соціально-політичних відносин можливе лише за умови усвідомлення молодим поколінням особистої відповідальності за долю своєї країни. Відтак, патріотичне виховання учнівської молоді стає важливою складовою частиною процесу формування зрілої особистості – громадянина, справжнього спадкоємця іпродовжувача національних традицій з активною громадянською позицією. Адже патріотизм – одне з найглобальніших людських почуттів, закріплених віками і тисячоліттями, що поєднує в собі любов до своєї  Вітчизни, рідної землі, свого народу, своєї матері, бажання зберегти історично-культурну спадщину і готовність до їх захисту.

 

 Тема: Розробка виховного заходу. „Реквієм, присвячений Героям Небесної Сотні.”

              Анотація

Майдан став символом боротьби, символом утвердження прагнень до європейських цінностей у споконвічно європейській державі. І за цю боротьбу, за нашу з  вами свободу й оновлення країни заплачено страшну ціну: своє життя віддали найкращі. І більшість із них – молоді, сильні. Ті, що тільки починали жити

Тема: Українці великі й малі у піснях Кобзаря прославляють...” Розробка виховного заходу.

Анотація

Розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної держави.

Через  художні засоби показати милозвучність слова, його неповторну красу та багатство, виховання почуття гордості, інтерес до історичної спадщини,  готовності бути  гідними громадянами своєї країни.  

 

  Ми в соціальних мережах

 
   
          

Авторизація

ОГОЛОШЕННЯ

 Розклад занять
 з 15.01.2018 н.р.

Детальніше

Перегляд атестації

тільки для зареєстрованих
користувачів

 

16 січня 2018 р.
о 15.40
відбудеться засідання
педагогічної ради
ДНЗ КПК ПВФП

Зараз на сайті

На сайті 39 гостей та відсутні користувачі

Статистика

Користувачі
2579
Перегляди статей
559067

ГОЛОВНА

 

ВСТУПНИКУ

 

НАВЧАННЯ

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

ПРО КОЛЕДЖ

Історія

Наші досягнення

Адміністрація

Педагогічний колектив

Матеріальна база

Публічна інформація

Співпраця

Про нас говорять

 

КОНТАКТИ

Наша адреса

Форум

Зворотній зв'язок

 

НОВИНИ

 

МАПА САЙТУ

 

Правила вступу

Професії на базі 9 класів

Професії з посиленою військовою та фізичною підготовкою

Професії на базі 11 класів

Молодший спеціаліст

Приймальна комісія

Заяви про себе

 

МЕДІАТЕКА

Фотогалерея

Відеотека

Відеолінійки

Радіопередачі

 

ВИХОВАННЯ

Гуртки

Класному керівникові

Поради психолога

Поради юриста

Самоврядування

 

Розклад занять

Розклад дзвінків

Бібліотека

Електронний кабінет

Щоденник

Атестація

Підготовка в умовах підприємства

ЗНО

Конкурси

Олімпіади

Батькам

 

МЕТОДИКА

Методичний кабінет

Досвід та інновації

Школа педагогічної майстерності

 

 

 

 

Урядовий портал

Президент України

Міністерство науки і освіти України

Комітет з питань науки та освіти

Київська міська державна адміністрація

Департамент освіти і науки, молоді і спорту КМДА

Український центр оцінювання якості освіти

Київський регіональний центр оцінювання якості освіти

НМК ПТО у м. Києві

Педагогічна преса

Інтернет Асоціація України

МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов Система Orphus
Copyright © KPK comunication 2007-2018   ® All COLLECTIVE KPK