1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

В межах школи також проводяться заняття для молодих майстрів, викладачів ПТНЗ м.Києва.

25.10.2011 старшим викладачем Я.І.Поштарук був організований майстер-клас на тему “Перші кроки у середовищі візуального програмування Borland Delphi”, а також проведений урок на тему “Обробка мультимедійних даних” майстром в.н. В.С.Кондратюком.

ped5

Слухачі школи  отримують відповідні  інструкційні     посібники,     якими   можуть користуватися на уроках теоретичного та виробничого навчання.  Спілкування з викладачами загальноосвітніх дисциплін та предметів професійного 
спрямування дає невичерпне джерело матеріалів для опрацювання його в комп’ютерному просторі з метою отримання програмного продукту для використання на уроках теоретичного та виробничого навчання. Результатом такого спілкування з досвідченим майстром Г.Г.Семененко стали тестові програми для визначення рівня знань учнів в галузі поштового зв’язку.

Майстри виробничого навчання та викладачі спецпредметів завжди бажані гості в кабінеті інформаційних технологій. Ці зустрічі увінчалися народженням творчої лабораторії створення тестових проектів по самонавчанню та оцінюванню рівня знань учнів з предметів по професіях: інформаційні технології, електротехніка, основи економіки, екології та права. Особливо цікавим для слухачів школи було заняття на тему “Використання дистанційного навчання в навчально-виховному процесі”, організоване викладачем-методистом Л.І.Возненко 7 лютого 2013 р.

Зустрічі в кабінеті охорони праці, оснащеного найсучаснішою комп’ютерною технікою, 
з викладачем спецпредметів В.В.Трубчаніновою дозволяють вести продуктивний діалог на тему
застосування візуального програмування, комп’ютерних технологій для автоматизації вирішення задач з електротехніки, техніки безпеки. 10 квітня 2013 р. слухачі відвідали корисне заняття на тему “Вимоги до написання інструктажу з охоро праці”.

Матеріал з курсу загальноосвітніх та спецпредметів дає нам невичерпне джерело прикладів типових задач, які можна перекласти на комп’ютерну мову та успішно їх розв’язати. На уроках інформатики учні вдруге зустрічаються з формулами, які вивчають на уроках математики, фізики, електротехніки і мають можливість автоматизувати процес обробки інформації.

Міжпредметні зв’язки — невід’ємна умова середовища школи, де на почесне місце можна поставити слова відомого російського математика П.Л. Чебишова: “Зближення теорії  з  практикою дає найпродуктивніші результати, і не одна тільки практика від цього виграє, самі науки розвиваються під її впливом, вона відкриває їм нові предмети для дослідження, нові сторони в предметах давно відомих”.

В цьому навчальному році були організовані заходи по проведенню «Декади молодого педагога». Відкриття декади відбулося 07.10.2015.

Молоді педагоги ознайомилися з рядом цікавих занять на наступні теми:

  • «Зустрічізпсихологом».Методигруповогодослідження: соціометрія, спостереження – навчально-практичне заняття. Зустріч провела психолог Кікоть Н.В.
  • Особливості використання методики web-quest
  • Планування, розробка та проведення практичних та лабораторно-практичних робіт з предметів професійно-теоретичної підготовки - навчально-практичне заняття. Заняття проводили методист Покровська О.П., старший викладач Петрова Г.В.

    17.12.2015 відбулося заняття для слухачів школи на тему «Створення проекту в середовищі Borlant Delphi», яке підготувала  старший викладач Поштарук Я. І.  

 

У другому півріччі діяльність школи продовжила викладач Петрович Л.В. цікавою розповіддю на тему   «Застосування тренінгових технологій на етапі формування учнівського колективу», яке відбулося 28.01.2016.

Додаток 1

 

ДНЗ «Київський професійний коледж з посиленою військовою

 та фізичною підготовкою»              

                 Додаток 4

 

 Рекомендована тематика проведення занять

у Школі педагогічної майстерності ДНЗ «КПК ПВПФП»

  1. Шляхи підвищення рівня викладання уроків теоретичного та виробничого навчання.
  2. Модель сучасного уроку.
  3. Проблеми педагогічного досвіду. Індивідуальна методична робота педагогічного працівника.
  4. Роль класного керівника та майстра в/н у підвищенні рівня розвитку групи і виховання кожного учня.
  5. Психолого-педагогічна культура педагога. Мистецтво спілкування. Проблеми толерантності.
  6. Організація самостійної роботи учнів при вивченні інформаційних технологій.
  7. Використання особливостей пам’яті учнів у процесі навчання.
  8. Урок – основна форма організації навчання. Структура уроку виробничого навчання.
  9. Вимоги до пробних кваліфікаційних робіт.
  10. Підвищення рівня загальної та фізичної культури учнів. Основи спортивного тренування. Здоровий спосіб життя.
  11. Комплексно-методичне забезпечення уроків теоретичного та виробничого навчання.
  12. Індивідуальний підхід до учнів. Введення елементів інтелектуального змагання та технологій ігрової педагогіки на уроках.
  13. Заповнення журналів теоретичного та виробничого навчання. Правила ведення звітної навчальної документації.
  14. Прийоми та методи активізації навчального процесу.
  15. Організація виховної роботи класного керівника та майстра в/н у групі.
  16. Психологія спілкування (викладач-учень). Засоби вирішення конфліктних ситуацій. Психологічний клімат у групі.
  17. Дії в екстремальних ситуаціях. Організаційна та керуюча роль класного керівника та майстра в/н у надзвичайних умовах. Надання першої медичної допомоги.
  18. Активні методи навчання, як основа підвищення пізнавального інтересу учнів. Складові ефективності уроку.
  19. Загальні методи навчання та їх класифікація. Форми організації навчання.
  20. Соціально-педагогічний клімат у колективі. Педагогічні конфлікти: види, причини виникнення. Конфлікт у взаємодії «викладача(майстер) – учень (учні).
  21. Педагогічне спілкування як взаємодія. Стиль педагогічного спілкування. Ускладнення, що виникають у процесі спілкування.
  22. Позакласна виховна робота. Колективні творчі справи. Методи активізації інтересу до позаурочної колективної діяльності.
  23. Методика проведення уроків теоретичного навчання. Перевірка й оцінювання успішності учнів. Складання плануючої документації.
  24. Методи проведення уроків виробничого навчання. Складання плануючої документації майстром виробничого навчання.
  25. Проблеми відставання учнів у навчанні: ознаки, причини.

     ДНЗ «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою»



НАКАЗ«___» ______ 2016                                                                            № ___

Про організацію роботи

Школи педагогічної майстерності

З метою створення оптимальних умов для професійного  зростання педагогічних працівників, підвищення якості проведення навчальних занять всіх видів підготовки, впровадження наставницької роботи та популяризації передового педагогічного досвіду

НАКАЗУЮ:

1.    Розпочати з 01.10.2015 заняття у Школі педагогічної майстерності.

2.    Методистам Чистяковій Н.Г., Глушко К.В. скласти і затвердити тематику та графік проведення занять (по півріччях).

3.    Заняття проводити  згідно графіку з 16.00.

4.    Керівникам структурних підрозділів  та головам методичних комісій визначити та подати  методистам Чистяковій Н.Г., Глушко К.В. кандидатури педагогічних працівників для включення до складу слухачів Школи педагогічної майстерності.

5.    Залучити до проведення занять  кращих  педагогів (викладачів вищої категорії, старших викладачів, викладачів-методистів, майстрів в/н першої та другої  категорій).

6.    Протягом жовтня місяця заняття провести у рамках  Декади молодого педагога.

7.    Контроль за виконанням наказу залишаю за собою

 

В.о. заступника директора з НВР                                            В.А.Поступаленко

 

Склад слухачів Школи педагогічної майстерності

ДНЗ «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою»

Методист                                                                                     Н.Г.Чистякова

               

АВТОРИЗАЦІЯ

ПОГОДА

волог.:

тиск:

вітер:

Знайшли помилку?

 Виділіть фрагмент тексту
з помилкою та натисніть

Ctrl+Enter

 

QR-КОД НАШОГО САЙТУ

qr code

ЗАРАЗ НА САЙТІ

На сайті 57 гостей та відсутні користувачі

СТАТИСТИКА

Користувачі
2831
Перегляди статей
1261337

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов Система Orphus
Copyright © KPK comunication 2018   ® All COLLECTIVE KPK