Найбільш доцільною формою вивчення цієї теми є проведення уроку–дослідження.
Клас поділяється на міні-групи. Учні знайомляться з навчально-науковою літературою, історичними документами. Це один з етапів пізнавальної діяльності учнів – пошуковий. Цей етап характеризується виділенням головного, зіставленням, застосуванням набутих знань у різних ситуаціях. Особливе місце в уроці займає робота з документами, що допомагає відтворити події минулого, краще зрозуміти час. сприймати події, так, як вони відбувалися насправді; розвиває уміння аналізувати тексти документів.
Очікувані результати. Це отримання нових знань і вміння учнів чітко будувати свою розповідь, аргументовано захищати свої думки, логічно викладати великі блоки інформації.
Прізвище, ім’я, по батькові та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію:
‑Коваленко Наталія Миколаївна
mail: natalina111@ukr.net
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.