Анотація. Ринкова економіка торкнулася майже всіх сфер життя країни. Саме вона зумовлює особливості функціонування підрпиємств в умовах жорсткої конкуренції. Тому майже всі підприємства, в тому числі, підприємства зв’язку гостро потребують кваліфікованих робітників. Нині важливо не тільки дати учням міцні знання і навички, а й розвинути їх мислиння, зацікавити, навчити працювати самостійно, щоб закінчивши навчальний заклад, вони могли самостійно підвищувати свою кваліфікацію в майбутній трудовій діяльності.
На сучасному етапі розвитку суспільства основним предметом праці все далі стає інформація. Джерел надходження інформації до людини дуже багато. Основними з них є інтернет, засоби ЗМІ, тощо. Але учню постійно треба вибирати ту інформацію, яка дає йому можливість отримати знання з обраної професії. Тобто виникає необхідність постійної розумової праці – підбору певної інформації та ії обробки. Відповідно учень повинен більше часу приділяти самостійній роботі з інформацією. Багаторічний досвід роботи свідчить про те, що вони не вміють ефективно працювати з інформацією. Спонтанність при підборі матеріалу призводить до того, що учень швидко втомлюється, втрачає зацікавленість в певній інформації, хоча вона йому в край потрібна для опанування матеріалу з відповідної теми для отримання знать у майбутній професії. В культурі розумової праці як і в культурі поведінки є закони та правила, які визначають ефективність самостійної роботи.
Мета цієї методичної розробки – визначити основні поради для викладачів що до розвитку памяті учнів, навчити їх культурі читання, складання конспектів з мінімальними витратами часу при організації самостійної роботи з інформацією, надати основні рекомендації учню по організації самостійної роботи з підручником, з конспектом та з іншими джерелами отримання інформації.
Прізвище, ім’я, по батькові та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію:
‑Петрова Галина Влодимирівна
Email:
altruistik@ua.fm