Мова
uk Ukrainian

Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою

30.05.2020

ПРО ПРОДОВЖЕННЯ ЕПІДЕМІЧНИХ ЗАХОДІВ ТА ПІДГОТОВКУ ЗАКЛАДУ ДО ВІДНОВЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВОЮ ТА ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ»

НАКАЗ

  27.05. 2020                                                                                                        №137

ПРО ПРОДОВЖЕННЯ ЕПІДЕМІЧНИХ ЗАХОДІВ ТА
ПІДГОТОВКУ ЗАКЛАДУ ДО ВІДНОВЛЕННЯ
ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, Постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів», Протоколу №32 від 27.05.2020 року Постійної  комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, листа Міністерства освіти і науки України від 25.05.2020 року №1/9-271 «Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти з 01.06.2020 року» та Регламенту відновлення освітнього процесу у закладах освіти міста Києва та режиму їх роботи після зняття карантинних обмежень

НАКАЗУЮ:

  1. Відновити діяльність закладу освіти з 01 червня 2020 року.
  2. Відповідно до пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» з 1 червня 2020 року дозволяється:
    • відвідування занять здобувачами освіти випускних груп не більше ніж 10 осіб в аудиторії,
    • проведення професійно-практичної підготовки та державної кваліфікаційної атестації,
    • отримання документів про професійну (професійно-технічну) освіту,
    • організація підготовчих заходів до практичної підготовки на виробництві;
    • участь у державній підсумковій атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
  3. Створити комісії з підготовки закладу до відновлення освітнього процесу у складі:
    • відділення №1 (бульвар Тараса Шевченка, 54-56, 56)

Голови         Волошкової Л.М., заступника директора

Членів          Блощука В.П., заступника директора

           Бабій В.І., лікаря

           Кислової Ю.М., медичної сестри

  • відділення №2 (вул.. Гарматна, 10)

Голови         Поступаленка В.А., заступника директора

Членів          Прядко Л.Д., соціального педагога

                                        Завальнюк Г.А., завідуючої господарством

                                        Філіпенко В.А., медичної сестри

  1. Комісіям:
    • розподілити обов’язки по забезпеченню умов для відновлення освітнього процесу;
    • підготувати, скласти та затвердити заходи з відновлення освітнього процесу та повернення на навчання його учасників (додаток 1);
    • підготувати та затвердити графік роботи приймальної комісії в умовах І етапу послаблення карантину, до 22 червня; 
    • підготувати перелік обов’язкових щоденних заходів під час освітнього процесу;
    • скласти та затвердити порядок збору інформації про стан здоров’я учасників освітнього процесу перед початком навчання;
    • скласти та затвердити порядок здійснення дезінфекції приміщень коледжу;
    • скласти та затвердити порядок прийому, поселення учасників освітнього процесу до гуртожитку;
    • скласти та затвердити порядок дій при виявленні в учасників освітнього процесу симптомів хвороби;
    • скласти та затвердити порядок дій при підтвердженні в учасників освітнього процесу хвороби за результатами епідеміологічного дослідження.
  2. Заступникам директора Поступаленку В.А., Циганковій С.В. скласти та подати на затвердження режим роботи закладу освіти, враховуючи необхідність мінімізації контактування між собою учасників освітнього процесу.
  3. Заступнику директора Блощуку В.П. (від.1), завідуючій господарством Завальнюк Г.А. (від.2) посилити контроль за відвідуванням навчального закладу та заборонити перебування у закладі освіти сторонніх осіб.
  4. Заступнику директора Волошковій Л.М., заступнику директора Блощуку В.П. (від.1), завідуючій господарством Завальнюк Г.А. (від.2), медичним працівникам організувати:
  • регулярне прибирання (двічі на день) приміщень, включаючи чищення і дезінфекцію;
  • регулярне провітрювання приміщень (не менше 15 хвилин перед та після кожного заняття);
  • щоденний температурний скринінг працівників та здобувачів освіти;
  • забезпечення миття рук, дотримання правил гігієни, масковий режим.
  1. Заступнику директора Волошковій Л.М., медичним працівникам забезпечити інформування працівників закладу освіти та здобувачів освіти щодо:
  • заходів запобігання поширення хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SАRS-СоV-2;
  • проявів хвороби;
  • дій у випадку захворювання;
  • необхідності дотримання режиму соціальної дистанції.
  1. Заступникам директора Поступаленку В.А., Циганковій С.В., старшим майстрам організувати проведення позапланових інструктажів для всіх працівників закладу освіти та здобувачів освіти щодо:
  • дотримання санітарних та протиепідемічних заходів;
  • соціального дистанціювання.
  1. Заступникам директора Поступаленку В.А., Циганковій С.В., старшим майстрам скласти графіки перебування здобувачів освіти у навчальних приміщеннях закладів освіти із збільшенням дистанції між здобувачами освіти.
  2. Заступникам директора Поступаленку В.А., Циганковій С.В., Баранській Н.М., Волошковій Л.М., Калюжному В.О., старшим майстрам продовжити максимальне використання дистанційних технологій навчання в усіх прийнятних випадках та комбінувати їх з очним.
  3. Заступникам директора Поступаленку В.А., Циганковій С.В., Калюжному В.О., старшим майстрам спланувати виробниче навчання та виробничу практику випускних груп  за окремим графіком з обов’язковим погодженням із роботодавцями та здобувачами освіти, затвердити наказом по коледжу та погодити в управлінні закладів вищої освіти, професійної освіти та прогнозування цільових програм Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).
  4. Заступнику директора Поступаленку В.А., старшому майстру Мазепі С.А. cпланувати індивідуальне навчання керуванню транспортними засобами згідно графіку, погодженого із здобувачами освіти, управлінням закладів вищої освіти, професійної освіти та прогнозування цільових програм Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), регіональним відділенням Національної поліції та Регіональним сервісним центром МВС.
  5. Заступникам директора Поступаленку В.А., Циганковій С.В., старшим майстрам організувати Державну кваліфікаційну атестацію з дотримання протиепідемічних вимог.
  6. Наказ довести до відома всіх працівників коледжу шляхом розміщення на сайті начального закладу освіти.
  7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *



Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: