Сфера інформаційних технологій чи не найзатребуваніша в майбутньому. IT-індустрія потребуватиме великої кількості web-розробників, програмістів та аналітиків у сфері обчислювальної техніки, аналітиків із інформаційної безпеки. Серед IT-спеціальностей, що ще не досягла меж Україну, але є лідером у США, — інженер з машинного навчання. Працівники цієї професії можуть максимально реалізовувати потенціал технологій на базі штучного інтелекту.
У медичній сфері майбутнього будуть затребуваними спеціалісти, які створюватимуть штучні органи на 3D-принтерах для заміни пошкоджених. Матимуть попит і розробники кіберпротезів та імплантів, які вживлятимуться в тіло людини та сприйматимуться нею як власні.
З’явиться необхідність у таких спеціалістах як інженер-композитник, оператор 3D-друку. Такий спеціаліст підбирає композитні матеріали для виготовлення продукції, володіє технологіями з використанням 3D-друку (лазерної стереолітографії, селективного лазерного спікання, електронно-променевої плавки, наплавлення, ламінування тощо).
Для модернізації змісту професійної освіти, на запит сучасного високотехнологічного виробництва, організації провадження професійної підготовки кваліфікованих робітників із урахуванням можливостей адитивних технологій, у нашому коледжі створено робочу групу з метою:
- – впровадження нової професії «оператор комплексів цифрового виробництва»
- – створення та вдосконалення навчально-виробничої лабороторії «адитивних систем».
Мета проєкту – оновлення змісту освіти, впровадження сучасної професії «оператор цифрового виробництва», удосконалення адитивної лабораторії як інноваційного об’єктно-комунікативного освітнього простору (STEM-освіта).
Інноваційність проєкту в упровадженні нової професії «оператор комплексів цифрового виробництва», удосконаленні та функціонуванні задля підвищення рівня цифрової компетентності викладачів та здобувачів освіти навчально-виробничої лабораторії, оснащеної сучасним обладнанням, цифровими інструментами та засобами, зокрема: 3D принтером та сканерами; відеопанеллю; відеокамерами для демонстрації виробничого процесу; лазерним плотером; сервером; робочими місцями операторів. У лабораторії створені умови не лише для навчання, але й для виготовлення приладів та обладнання, необхідних у покращенні навчальної бази коледжу.