1. Обпилювання – це операція
- зняття шару металу за допомогою ножівки
- зняття шару металу за допомогою шабера
- зняття шару металу за допомогою зубила
- зняття шару металу за допомогою напилка
- За профілем різьба буває
- ліва та права
- зовнішня та внутрішня
- трикутна, прямокутна, трапецоїдна, упорна, кругла
- упорна, кругла
- Найбільшою корозійною стійкістю володіють такі метали
- мідь
- залізо
- хром, нікель
- алюміній
- Цифра в марці сталі Ст.4 означає
- номер сталі
- нічого
- кількість вуглецю 0,4%
- номер деталі
5.Штангенциркуль призначено для
- зовнішніх, внутрішніх вимірювань та для визначення глибини
- тільки зовнішніх і внутрішніх вимірювань
- тільки визначення глибини
- визначення відхилень
6.Мікрометр важільний належить до
- штихових засобів вимірювання
- мікрометричних засобів вимірювання
- важільних засобів вимірювання
- індикаторних засобів вимірювання.
7.При ремонті автомобілів з високим розташуванням вузлів і деталей застосовуються
- сходи – драбини з рівнями шириною не менше100 мм
- сходи – драбини з рівнями шириною не менше 150 мм
- приставні сходи
- металева драбина
8.При опіках шкіри кислотою необхідно виконати такі заходи
- промити розчином борної кислоти( одна чайна ложка кислоти на склянку води)
- промити слабким розчином оцтової кислоти (оцет на половину розведений водою)
- промити розчином питної соди (одна чайна ложка соди на склянку води)
- промити кип’яченою водою
- Трансмісія – це сукупність агрегатів, призначених для передачі
- крутного моменту від двигуна на ходову частину
- крутного моменту від двигуна на ведучих коліс
- крутного моменту від двигуна на передній міст
- крутного моменту від двигуна на задній міст
- Двигун внутрішнього згорання – це теплова машина,
- в якій виконується перетворення якого-небудь виду енергії в механічну роботу
- в якій хімічна енергія згорання палива перетворюється в механічну роботу
- яка служить для перетворення якого-небудь виду енергії в роботу
- яка служить для перетворення механічної енергії палива в енергію обертання колінчатого валу
- Робочий об’єм циліндра – це простір, який
- заходиться над поршнем при його положенні в начальній мертвій точці
- знаходиться над поршнем при його положенні в верхній мертвій точці
- звільняє поршень при переміщенні з верхньої мертвої точки до нижньої мертвої точки
- заходиться під поршнем при його положенні в нижній мертвій точці
- Літраж багатоциліндрового двигуна – це
- сума повних об’ємів всіх циліндрів двигуна
- сума робочих об’ємів всіх циліндрів двигуна
- сума об’ємів всіх циліндрів двигуна
- сума об’ємів всіх циліндрів двигуна
- Зі збільшенням величини ступенів стискання потужність двигуна
- збільшується
- зменшується
- збільшується в два рази
- не змінюється
- Кривошипно-шатунний механізм служить для
- перетворення крутного моменту в обертальний рух
- перетворення зворотно-поступального руху поршня в обертальний рух колінвалу
- перетворення правого моменту в обертальний рух
- перетворення зворотного руху поршня в обертальний рух колінвалу
- Склад кривошипно-шатунного механізму
- колінвал, маховик, поршень, шатуни, кільця
- колінвал, штовхачі, коромисла, поршні, кільця, шатуни, маховик
- блок циліндрів, головка блока, колінвал, маховик
- блок циліндрів, головка блока, колінвал, маховик, шатуни, поршні, кільця, поршневі пальці, вкладиші
- Газорозподільний механізм служить для
- подачі горючої суміші в циліндри двигуна
- перетворення палива в горючу суміш
- своєчасної подачі горючої суміші в циліндри двигуна і випуску відпрацьованих газів
- подачі горючої суміші у двигун
- Система охолодження призначена для
- нагрівання горючої суміші
- охолодження мастила в картері двигуна
- прогріву двигуна, підтримання оптимальної температури двигуна
- охолодження горючої суміші
- Типи систем охолодження, що застосовуються на автомобілях
- відкритого типу
- повітряні
- закритого типу
- всі перераховані
- Редукційний клапан системи змащення служить для
- очищення мастила
- охолодження мастила
- перепустки в магістраль
- зберігання системи від надмірного тиску
- Система живлення служить для
- зберігання запасу палива і його подачі, очищення, очищення повітря
- приготування горючої суміші
- випуску відпрацьованих газів
- всього перерахованого
- Система живлення карбюраторного двигуна має у складі
- бак, фільтр-відстійник, карбюратор
- бак, фільтр грубої очистки палива, насос високого тиску, карбюратор, повітряний фільтр
- бак, фільтр – відстійник, паливний насос, фільтр тонкої очистки палива, паливопроводи, карбюратор, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник
- бак, фільтр – відстійник, паливний насос, фільтр тонкої очистки палива, паливопроводи, карбюратор, повітряний фільтр
- Система живлення дизельного двигуна має у складі
- бак, фільтр-відстійник, паливно-підкачувальний насос, карбюратор, повітряний фільтр, глушник
- бак, насос високого тиску, форсунка, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник
- бак, фільтр грубої очистки, паливно-підкачувальний насос, насос високого тиску, форсунки, фільтр тонкої очистки, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник
- бак, фільтр грубої очистки, паливно-підкачувальний насос, насос високого тиску, форсунки, фільтр тонкої очистки, глушник.
- Суміш називається збагаченою, якщо
- на 1 кг палива припадає 17,5 кг повітря
- на 1 кг палива припадає від 13,5 до 15 кг повітря
- на 1 кг палива припадає менше 13 кг повітря
- на 1 кг палива припадає від 5 до 10 кг повітря
- Збагачена суміш використовується при
- запуску двигуна
- роботі на холостому ході
- роботі на повних навантаженнях
- роботі на холостому ході і повних навантаженнях
- Частина системи охолодження, яка регулює температуру рідини, прискорює прогрівання двигуна, є
- водяний насос
- термостат
- вентилятор
- радіатор
- Карбюратор складається з таких систем
- поплавкової і змішувальної камер
- головної дозуючої системи, економайзера
- головної дозуючої системи, системи прискорювального насоса, системи холостого ходу і системи економайзера, системи пуску, перехідної системи
- головної дозуючої системи, системи прискорювального насоса, системи пуску
- Прискорювальний насос карбюратора вступає в роботу при
- роботі двигуна на повних навантаженнях
- різкому натисканні на педаль газу
- переході роботи двигуна з повних навантажень на холостий хід
- роботі двигуна на низьких навантаженнях
- Економайзер вступає в роботу при
- запуску двигуна
- роботі на холостому ході
- роботі на повних навантаженнях
- зупинці двигуна
- Трансмісія складається з таких складових
- зчеплення, карданна передача, задній міст
- зчеплення, коробка передач, роздавальна коробка, карданна передача, головна передача, диференціал і напіввісі
- зчеплення, роздавальна коробка, карданна передача, головна передача, диференціал і напіввісі
- зчеплення, роздавальна коробка, карданна передача, головна передача
- Зчеплення призначене для
- передачі крутного моменту від двигуна на коробку передач
- короткочасного від’єднання двигуна від трансмісії і плавного їх з’єднання
- збільшення крутного моменту
- зменшення крутного моменту від двигуна на коробку передач
- Неповне вмикання зчеплення (зчеплення буксує), якщо
- великий вільний хід педалі зчеплення
- знос накладок веденого диска чи їх замаслення
- вижимні ричажки знаходяться в різних плоскостях
- малий вільний хід педалі зчеплення
- Синхронізатор призначений для
- збільшення передаточного числа
- безшумного включення передач
- збільшення крутного моменту
- зменшення передаточного числа
- Роздавальна коробка призначена для
- включення і виключення переднього ведучого моста
- збільшення швидкості руху
- розподілення крутного моменту між ведучими мостами автомобіля
- відповіді в пунктах А,В
- Роздавальні коробки встановлюють на автомобілях
- великовантажних
- які мають два і більше ведучих мостів
- повнопривідних
- маловантажних
- Головна передача служить для
- збільшення крутного моменту і передачі його на ведучі колеса під прямим кутом
- збільшення швидкості руху автомобіля
- зменшення шуму на повороті
- збільшення шуму на повороті
- Диференціал призначений для
- збільшення радіуса повороту автомобіля
- зменшення радіуса повороту автомобіля
- передачі моменту з різними кутовими швидкостями
- передачі крутного моменту з різними кутовими швидкостями до півосей
- Примусове блокування диференціалу застосовують для
- збільшення крутного моменту
- збільшення швидкості обертання ведучих коліс
- підвищення прохідності транспортного засобу
- зменшення крутного моменту
- Ресора – це пружна частина підвіски між віссю і кузовом, призначена для
- пом’якшення ударів під час їзди
- гасіння коливань
- збільшення коливань
- відповідь у пунктах А,Б
- Амортизатор – це пристрій для
- гасіння коливань і поглинання поштовхів та ударів рухомих елементів
- передачі зусилля на раму автомобіля
- передачі зусилля на балки мостів та корпус автомобіля
- передачі зусилля на балки автомобіля
- Рульове керування складається з елементів
- рульового механізму і рульового приводу
- рульового колеса, картера вала і тяг
- ролика і черв’яка, картера, сошки і тяг
- ролика і черв’яка, картера, сошки
- На легкових автомобілях встановлені гальма такого виду
- гідравлічні механізми коліс і гідровакуумний підсилювач
- гідравлічні механізми коліс, гідропривід і вакуумний підсилювач
- пневмопривід коліс, компресор і гальмівний кран
- гідравлічні механізми коліс і вакуумний підсилювач
- Мінімально допустима товщина зношених гальмових колодок вантажного автомобіля
- 3 мм
- 5 мм
- не менше 0,5 мм
- 7 мм
- Густина електроліту літом складає
- Густина електроліту зимою складає
- Компоненти, з яких виготовляється електроліт
- H2 Cl + H2 O
- H2SO4+H2 O
- H2 Cl +.H2SO4
- H2SO4+H O
- Рівень електроліту перевіряється таким пристроєм
- олівцем
- стержнем від ручки
- лінійкою
- скляною трубкою
- Густина електроліту перевіряється прибором
- кислотомір
- спиртометр
- ареометр
- манометр
- В автомобільному акумуляторі завжди більше пластин
- позитивних
- негативних
- гладких
- шороховатих
- Зазор, який допускається між контактами переривача
- 0,25-0,30 мм
- 0,30-0,40 мм
- 0,45-0,50 мм
- 0,35-0,45 мм
- Відцентровий регулятор призначений для
- визначення кількості обертів колінвала
- зміни кута запалювання залежно від загрузки
- зміни кута запалювання залежно від числа обертів колінвала
- зміни кута запалювання незалежно від загрузки
- Вакуумний регулятор призначений для
- зміни кута запалювання, залежно від навантаження
- зміни кута запалювання, залежно від числа обертів колінвала
- визначення кількості обертів колінвала
- визначення кількості кругів колінвала
- Зазор між електродами свічки запалювання перевіряється
- щупом пластинчастим
- щупом круглим
- лінійкою
- щупом квадратним
- Зазор між електродами свічки регулюється
- спеціальним приладом
- підгинанням бокового електроду
- щупом
- пластиною
- Запобіжники призначені для
- передачі струму на споживачі
- захисту кола струму від замикання
- підсвічування споживачів
- регулювання струму
55.У колісній формулі автомобіля друга цифра вказує на
- загальна кількість коліс на автомобілі
- кількість ведучих коліс
- кількість керованих коліс
- кількість некерованих коліс
- Сухарики при кріпленні пружини на стрижні клапана своїми буртиками входять
- у кільцеву виточку на стрижні клапана
- в опорну шайбу
- у напрямну втулки
- не відомо
- Поршні двигуна внутрішнього згорання виготовляються із
- Для одержання заднього ходу в коробці передач встановлюють
- проміжну шестерню
- вторинний вал
- проміжний вал
- первинний вал
- Пристрій, що запобігає мимовільному ввімкненню передач
- Синхронізатор
- Замок
- Фіксатор
- Ключ
- Способи, якими забезпечується циркуляція дизпалива між паливним баком та паливним насосом високого тиску
- паливопідкачувальним насосом
- стисненим повітрям
- паливним насосом високого тиску
- розрідженням в впускному колекторі
- Розподільчий вал змащується
- розбризкуванням
- під тиском
- комбіновано
- змазуванням
- Найбільш токсичними речовинами в газах двигунів, що відробили, є
- водень
- вуглець
- окис вуглецю
- кисень
- Люфт у з’єднанні черв’як-ролик регулюється при положенні керованих коліс
- крайньому лівому
- крайньому правому
- середньому
- будь-якому
- Прилад, в якому відбувається віддача тепла від охолодної рідини в атмосферу
- у радіаторі
- у вентиляторі
- у відцентрованому насосі
- у круговому вентиляторі
- Карбюраторні двигуни відносяться до двигунів
- з зовнішнім сумішоутворенням
- з внутрішнім сумішоутворенням
- з внутрішнім і зовнішнім сумішоутворенням
- без сумішоутворенням
- Туге обертання рульового вала може бути зумовлено
- деформацією деталей рульового привода
- надлишком оливи
- неправильним регулюванням приводу або механізму
- тільки чинниками А та В
- Двигун, в якому горюча суміш наприкінці такту стиску самозаймається
- у карбюраторному
- у газовому
- у дизельному
- у електричному
- Притирання клапанів проводиться
- напилком
- надфілем
- мілким абразивним кругом
- абразивною пастою
- Прилад, у якому перетвориться струм низької напруги в струм високої напруги, є
- переривник
- розподільник
- котушка запалювання
- котушка розподільника
- Щоденне технічне обслуговування виконується
- перед виїздом на лінію
- після роботи
- в міжзмінний час
- у всіх перерахованих випадках
- Причиною поганої дії гальм можуть бути
- підтікання рідини з гідроприводу, попадання повітря в гідропривід
- порушення регулювання приводу або механізму
- низький тиск у пневмоприводі
- всі вказані чинники
- Перегрів двигуна може супроводжуватись наступними явищами
- підгоранням клапанів
- коробленням головки блока
- заляганням кілець
- всіма переліченими явищами
- Робочий цикл у чотирьохтактному двигуні відбувається за
- один оберт колінвала
- два оберти колінвала
- чотири оберти колінвала
- три оберти колінвала
74.Маховик служить для
- підвищення рівномірного обертання колінвала
- врівноваження незбалансованих мас
- запуску двигуна стартером
- для вирішення завдань, перерахованих у відповідях А та В
- Направляючі втулки клапанів виготовлені
- з чавуну
- з силуміну
- з бронзи
- з латуні
- Регулювання теплових зазорів клапанів проводиться
- на холодному двигуні
- на прогрітому двигуні
- на гарячому двигуні
- різниці немає
- В системі мащення вантажних автомобілів застосовуються фільтри
- з паперовим фільтруючим елементом
- відцентрові
- перераховані у відповідях А,Б
- не відцентровані
- Система технічного обслуговування організовується для
- підтримання функціональних властивостей механізмів, агрегатів і автомобіля в цілому
- запобігання передчасного механічного зношення деталей
- своєчасне усунення дефектів
- рішення всіх завдань, перерахованих в пунктах а,б,в
- Масло в двигуні змінюється при
- технічному обслуговуванні (ТО)-1
- технічному обслуговуванні (ТО)-2
- сезонному обслуговуванні (СО)
- технічному обслуговуванні (ТО)-5
- Призначенням щоденного обслуговування (ЩО) є виконання
- регулювальних робіт
- підготовки рухомого складу до експлуатації в зимовий або літній час
- загального контролю технічного стану автомобіля
- всіх перерахованих робіт
- Призначенням сезонного обслуговування (СО) є виконання
- загального контролю технічного стану автомобіля
- підготовки рухомого складу до експлуатації в зимовий або літній час
- мастильних робіт
- всіх перерахованих робіт
- Призначенням технічного обслуговування (ТО)-1 та технічного обслуговування (ТО)-2 є виконання
- загального контролю технічного стану автомобіля
- підготовки рухомого складу до експлуатації в зимовий або літній час
- мийних робіт
- підтримки технічного стану автомобіля в працездатному стані
- Зчеплення «буксує», якщо
- великий вільний хід педалі
- відсутній вільний хід педалі
- знос підшипника муфти вимикання
- повітря в гідроприводі
- Дисбаланс колінчастого вала усувають такими діями
- зняттям металу в противовагах
- висвердлюванням металу в противовагах
- установкою додаткових деталей
- зварюванням деталей
- До зниження компресії в циліндрах двигуна ведуть такі дефекти клапанів
- знос стрижня клапана
- знос торця клапана
- знос робочих фасок тарілок
- знос неробочих форсунок
- Завершальна операція при відновленні зношених гільз циліндрів під ремонтний розмір має назву
- розточка
- розвертання
- притирання
- хонінгування
- Вид ремонту машин має назву
- поточний ремонт
- проміжний ремонт
- позаплановий ремонт
- позачерговий ремонт
- Зниження компресії в циліндрах двигуна відбуваються через такі причини
- зношування підшипників колінчастого вала
- зниження продуктивності масляного насоса
- збільшення продуктивності масляного насоса
- зносу деталей циліндропоршневої групи
- Зливати відпрацьоване масло із системи змащення потрібно таки чином
- після зниження температури двигуна до 40 ° С
- відразу ж після вимкнення прогрітого двигуна
- після охолодження двигуна
- в будь-який момент незалежно від температури двигуна
- Тиск в циліндрі наприкінці такту стиснення вимірюється
- компрессометром
- лінійкою
- кіслотомером
- динамометр-люфтометром
- Двигун прослуховується таким чином
- динамометричною рукояткою
- важелем плунжерним солідолонагнітачем
- стетоскопом
- компрессометром
- Експлуатація автомобіля заборонена при таких видах несправності рульового керування
- послаблення кріплень і порушення шплінтовки
- люфт рульового колеса більше допустимого
- великий знос деталей рульового керування
- при всіх перерахованих несправності
- Рівень електроліту в акумуляторній батареї повинен бути
- вище пластин на 10-20 мм
- вище пластин на 10-15 мм
- вище на 20-25 мм
- вище пластин на 8-12 мм
- В систему охолодження, при зниженні рівня охолоджуючої рідини в результаті випаровування, доливають таку рідину
- охолоджуючу рідину того ж складу
- дистильовану воду
- воду або охолоджуючу рідину
- газовану воду
95.Перевірка і регулювання теплових зазорів в газорозподільному механізмі проводиться при
- технічному обслуговуванню (ТО)-1
- технічному обслуговуванню (ТО)-2
- сезонному обслуговуванню (СО)
- технічному обслуговуванню (ТО)-3
- Важке перемикання передач викликають такі причини
- знос шестерень
- знос підшипників і шліцьових з’єднань
- деформація важеля перемикання передач
- деформація вилок перемикання передач
- Рукоятка (важіль) стоянкового гальма перед регулюванням приводу повинна знаходитися в такому положенні
- в передньому (нижньому)
- в задньому (верхньому)
- в середньому
- у верхньому
- Заїдання гальм відбувається при таких причинах
- поломки стяжних пружин гальмівних колодок
- збільшення зазору між накладками гальмівних колодок і барабана
- малого зазору між колодками і барабаном
- великого вільного ходу педалі гальма
- Неправильне регулювання світла фар призводить до таких наслідків
- перегорання лампочок
- відведення автомобіля вліво
- відведення автомобіля вправо
- погіршення освітлення дороги
- Відсутність зарядного струму при роботі двигуна визначається приладом
- контрольною лампою
- тахометром
- барометром
- економайзером
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: