Мова
uk Ukrainian

ДНЗ "Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою"

Тести з технічного обслуговування та ремонту колісних транспортних засобів


  1. Масло в двигуні змінюється при
  • технічному обслуговуванні (ТО)-1
  • технічному обслуговуванні (ТО)-2
  • сезонному обслуговуванні (СО)
  • технічному обслуговуванні (ТО)-5
  1. Призначенням щоденного обслуговування (ЩО) є виконання
  • регулювальних робіт
  • підготовки рухомого складу до експлуатації в зимовий або літній час
  • загального контролю технічного стану автомобіля
  • всіх перерахованих робіт
  1. Призначенням сезонного обслуговування (СО) є виконання
  • загального контролю технічного стану автомобіля
  • підготовки рухомого складу до експлуатації в зимовий або літній час
  • мастильних робіт
  • всіх перерахованих робіт
  1. Призначенням технічного обслуговування (ТО)-1 та технічного обслуговування (ТО)-2 є виконання
  • загального контролю технічного стану автомобіля
  • підготовки рухомого складу до експлуатації в зимовий або літній час
  • мийних робіт
  • підтримки технічного стану автомобіля в працездатному стані
  1. Зчеплення «буксує», якщо
    • великий вільний хід педалі
    • відсутній вільний хід педалі
    • знос підшипника муфти вимикання
    • повітря в гідроприводі
  1. Дисбаланс колінчастого вала усувають такими діями
  • зняттям металу в противовагах
  • висвердлюванням металу в противовагах
  • установкою додаткових деталей
  • зварюванням деталей
  1. До зниження компресії в циліндрах двигуна ведуть такі дефекти клапанів
  • знос стрижня клапана
  • знос торця клапана
  • знос робочих фасок тарілок
  • знос неробочих форсунок
  1. Завершальна операція при відновленні зношених гільз циліндрів під ремонтний розмір має назву
  • розточка
  • розвертання
  • притирання
  • хонінгування
  1. Вид ремонту машин має назву
  • поточний ремонт
  • проміжний ремонт
  • позаплановий ремонт
  • позачерговий ремонт
  1. Зниження компресії в циліндрах двигуна відбуваються через такі причини
  • зношування підшипників колінчастого вала
  • зниження продуктивності масляного насоса
  • збільшення продуктивності масляного насоса
  • зносу деталей циліндропоршневої групи
  1. Зливати відпрацьоване масло із системи змащення потрібно таки чином
  • після зниження температури двигуна до 40 ° С
  • відразу ж після вимкнення прогрітого двигуна
  • після охолодження двигуна
  • в будь-який момент незалежно від температури двигуна
  1. Тиск в циліндрі наприкінці такту стиснення вимірюється
  • компрессометром
  • лінійкою
  • кіслотомером
  • динамометр-люфтометром
  1. Двигун прослуховується таким чином
  • динамометричною рукояткою
  • важелем плунжерним солідолонагнітачем
  • стетоскопом
  • компрессометром
  1. Експлуатація автомобіля заборонена при таких видах несправності рульового керування
  • послаблення кріплень і порушення шплінтовки
  • люфт рульового колеса більше допустимого
  • великий знос деталей рульового керування
  • при всіх перерахованих несправності
  1. Рівень електроліту в акумуляторній батареї повинен бути
  • вище пластин на 10-20 мм
  • вище пластин на 10-15 мм
  • вище на 20-25 мм
  • вище пластин на 8-12 мм
  1. В систему охолодження, при зниженні рівня охолоджуючої рідини в результаті випаровування, доливають таку рідину
  • охолоджуючу рідину того ж складу
  • дистильовану воду
  • воду або охолоджуючу рідину
  • газовану воду

34.Перевірка і регулювання теплових зазорів в газорозподільному механізмі проводиться при

  • технічному обслуговуванню (ТО)-1
  • технічному обслуговуванню (ТО)-2
  • сезонному обслуговуванню (СО)
  • технічному обслуговуванню (ТО)-3

 

  1. Важке перемикання передач викликають такі причини
  • знос шестерень
  • знос підшипників і шліцьових з’єднань
  • деформація важеля перемикання передач
  • деформація вилок перемикання передач
  1. Рукоятка (важіль) стоянкового гальма перед регулюванням приводу повинна знаходитися в такому положенні
    • в передньому (нижньому)
    • в задньому (верхньому)
    • в середньому
    • у верхньому
  1. Заїдання гальм відбувається при таких причинах
  • поломки стяжних пружин гальмівних колодок
  • збільшення зазору між накладками гальмівних колодок і барабана
  • малого зазору між колодками і барабаном
  • великого вільного ходу педалі гальма
  1. Неправильне регулювання світла фар призводить до таких наслідків
  • перегорання лампочок
  • відведення автомобіля вліво
  • відведення автомобіля вправо
  • погіршення освітлення дороги
  1. Відсутність зарядного струму при роботі двигуна визначається приладом
  • контрольною лампою
  • тахометром
  • барометром
  • економайзером




Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: