Усі, хто обіймають цю посаду, повинні володіти навиками універсальної людини, тому, що офіс- адміністратор – це професіонал з великої літери. Жодне підприємство не може обійтися без цієї людини.

Ні один працівник не пройде повз офіс- адміністратора, оскільки це – господар офісу, який і призначить зустріч, і проведе співбесіду, і оформить договір, домовиться про переліт керівника за кордон. І ще багато різних обов’язків лягає на його плечі. А хто попрацює офіс-адміністратором, сміло надалі може йти на заступника керівника, оскільки здобутий досвід безслідно не проходить. І не використати його – це велика помилка!
- Функціональні обов’язки:
- технічне забезпечення роботи офісу;
- забезпечення канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи;
- організація їх закупівлі, приймання, обліку, зберігання та видачі;
- контроль за належним станом офісного обладнання, комунікацій; виклик фахівців для проведення ремонтних робіт та інших видів технічного обслуговування при виявленні несправностей офісної оргтехніки та іншого обладнання;
- організація ремонту офісу;
- ведення офісних витрат, документообігу оплат; списання матеріалів, підготовка звітів, підготовка накладних, рахунок-фактур;
- організаційно-технічне забезпечення нарад і засідань, інших заходів, що проводяться підприємством;
- забезпечення чистоти і порядку в офісі;
- організація відряджень співробітників та членів керівних органів Асоціації (замовлення авіа- та залізничних квитків, бронювання готелів та ін);
- надання технічної допомоги керівникам структурних підрозділів та відповідальним за виконання тематичних компонентів.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: