– забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів; здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей;
– консультувати відвідувачів з питань наявних послуг;
– вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій;
– розглядати претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, вживати відповідних організаційно-технічних заходів;
– здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень, стежити за оновленням і станом реклами у приміщеннях і на будівництві;
– забезпечувати чистоту і порядок у приміщеннях і на прилеглих до них територіях;
– контролювати додержання робітниками підприємства, установи, організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту;
– виконувати функції, до яких входять забезпечення і обслуговування роботи керівника організації, підприємства, установи;
– проводити роботу з документною інформацією і документами, необхідними для керівництва, управління і взаємодії структурних підрозділів;
– ефективно використовувати засоби обчислювальної, друкарської та іншої офісної техніки;
– здійснювати роботи щодо підготовки засідань і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час, місце і порядок денний засідання або наради, ведення реєстрації тощо), оформляти протоколи;
– передавати і приймати кореспонденцію, яка надходить на ім’я керівника, здійснювати її систематизацію відповідно до прийнятого на підприємстві порядку і передвати після її розгляду керівником у підрозділи або конкретним виконавцям для використання у процесі їх роботи або підготовки відповіді;
– організовувати прийом відвідувачів, сприяти оперативності розгляду заяв і пропозицій працівників;
– формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечути їх зберігання і в установлені строки здавати до архіву;
– вивчати досвід з діловодства, документознавства і використання організаційної техніки, застосовувати сучасні технічні засоби і технологічні процеси оброблення документів і документної інформації;
– перевіряти одержані первинні документи за формою та змістом у разі відсутності на них обов’язкових реквізитів передавати їх керівнику підрозділу (відділу, управління) бухгалтерського обліку для прийняття рішення;
– систематизувати одержані первинні документи, переносити інформацію, відображену в цих документах, у потрібному аналітичному розрізі у відомості (допоміжні відомості, аркуші-розшифровки), виводити підсумки цифрової інформації у цих документах за її видами, напрямами та періодами;
– готувати проміжні розрахунки, необхідні для здійснення обліку господарських операцій та подавати їх на розгляд;
– готувати дані та форми документів для розрахункових операцій;
– вносити записи в журнали обліку бланків суворої звітності, цінних паперів тощо;
– здійснювати реєстрацію документів бухгалтерського обліку, які надходять до підрозділу (відділу, управління);
– комплектувати в хронологічному порядку документи після їх оброблення;
– вести формування, систематизацію та зберігання справ у структурному підрозділі.
Ви будете знати:
– постанови, розпорядження, накази та інші нормативні документи і керівні матеріали, які стосуються організації підприємства та ведення діловодства;
– організаційну структуру управління підприємства;
– права і обов’язки працівників, режим їх роботи; правила і методи організації процесу обслуговування відвідувачів;
– асортимент послуг, що надаються;
– основи маркетингу, принципи планування і оформлення приміщень, вітрин;
– організацію реклами;
– основи естетики, етики, психології і обслуговування відвідувачів, основи економіки, організації праці і управління, основи трудового законодавства;
– організацію і зміст роботи керівника;
– правила користування технічними засобами оброблення документів, усної і письмової документної інформації;
– технологічні процеси оброблення інформації;
– стандарти систем організаційно-розпорядчої документації;
– ділову мову і етику службових стосунків;
– нормативні, методичні та інші інструктивні матеріали з організації та ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності;
– основи облікової політики, систему регістрів бухгалтерського обліку, порядок і способи реєстрації інформації, правила документообігу і технологію оброблення облікової інформації на підприємстві;
– систему і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності та контролю.