
Діяльність Школи педагогічної майстерності починається щорічно наказом директора “Про організацію роботи Школи педагогічної майстерності”.
На основі протоколів методичних комісій про зарахування слухачами школи молодих викладачів, майстрів в.н. складається список; керівники структурних підрозділів подають методисту училища кандидатури для зарахування педагогічних працівників до Школи педагогічної майстерності.
Наказом затверджується залучення до проведення занять найкращих досвідчених педагогів (викладачів вищої категорії, старших викладачів, викладачів-методистів, майстрів в.н першої та другої категорій).
Графік роботи та тематика занять Школи педагогічної майстерності узгоджуються з керівниками підрозділів та затверджуються директором.
Про будні школи можна знайти інформацію, що постійно оновлюється, розміщену на сайті коледжу.
В цьому році були проведені дуже цікаві заняття. Слід відмітити змістовність роботи викладача-методиста М.П.Бондаря “Як учити учнів розвивати свою пам’ять та використовувати її особливості у процесі навчання”. Заняття по цій темі мало місце 19 січня 2012 р., де автор торкнувся поняття мнемоніки — науки про пам’ять, адже одним з найголовніших, якщо не головним завданням, є навчання учнів різних методів розвитку і удосконалення своєї пам’яті та уміння використовувати її особливості в процесі навчання. Зрозуміло, що це ставить і певні нові вимоги до вчителя, які раніше перед ним не стояли.

Заслуговує уваги заняття “Єдині педагогічні вимоги”, проведене 18 квітня 2012 р., яке стало взірцем збагачення молодих працівників методами педагогічної діяльності людини, яка з молодих років стала на нелегкий шлях навчання і виховання молодої зміни кваліфікованих спеціалістів нашого суспільства. У цьому занятті, яке провів заслужений працівник освіти України, віце президент ВАПП, позаштатний консультант комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти, наш директор В.С.Петрович, поєдналися і лекція, і практичне заняття, і задушевна бесіда.
В межах школи також проводяться заняття для молодих майстрів, викладачів ПТНЗ м.Києва.
25.10.2011 старшим викладачем Я.І.Поштарук був організований майстер-клас на тему “Перші кроки у середовищі візуального програмування Borland Delphi”, а також проведений урок на тему “Обробка мультимедійних даних” майстром в.н. В.С.Кондратюком.
Слухачі школи отримують відповідні інструкційні посібники, якими можуть користуватися на уроках теоретичного та виробничого навчання. Спілкування з викладачами загальноосвітніх дисциплін та предметів професійного спрямування дає невичерпне джерело матеріалів для опрацювання його в комп’ютерному просторі з метою отримання програмного продукту для використання на уроках теоретичного та виробничого навчання. Результатом такого спілкування з досвідченим майстром Г.Г.Семененко стали тестові програми для визначення рівня знань учнів в галузі поштового зв’язку.
Майстри виробничого навчання та викладачі спецпредметів завжди бажані гості в кабінеті інформаційних технологій. Ці зустрічі увінчалися народженням творчої лабораторії створення тестових проектів по самонавчанню та оцінюванню рівня знань учнів з предметів по професіях: інформаційні технології, електротехніка, основи економіки, екології та права. Особливо цікавим для слухачів школи було заняття на тему “Використання дистанційного навчання в навчально-виховному процесі”, організоване викладачем-методистом Л.І.Возненко 7 лютого 2013 р.
Зустрічі кабінеті охорон праці, оснащеног найсучаснішою комп’ютерною технікою, з викладачем спецпредметів В.В.Трубчаніновою дозволяють вести продуктивний діалог на тему застосування візуального програмування комп’ютерних технологій для автоматизації вирішення задач з електротехніки, техніки безпеки. 10 квітня 2013 р. слухачі відвідали корисне заняття на тему “Вимоги до написання інструктажу з охоро праці”.
Матеріал з курсу загальноосвітніх та спецпредметів дає нам невичерпне джерело прикладів типових задач, які можна перекласти на комп’ютерну мову та успішно їх розв’язати. На уроках інформатики учні вдруге зустрічаються з формулами, які вивчають на уроках математики, фізики, електротехніки і мають можливість автоматизувати процес обробки інформації.
Міжпредметні зв’язки — невід’ємна умова середовища школи, де на почесне місце можна поставити слова відомого російського математика П.Л. Чебишова: “Зближення теорії з практикою дає найпродуктивніші результати, і не одна тільки практика від цього виграє, самі науки розвиваються під її впливом, вона відкриває їм нові предмети для дослідження, нові сторони в предметах давно відомих”.
В цьому навчальному році були організовані заходи по проведенню «Декади молодого педагога». Відкриття декади відбулося 07.10.2015.
Молоді педагоги ознайомилися з рядом цікавих занять на наступні теми:
- «Зустрічізпсихологом».Методигруповогодослідження: соціометрія, спостереження – навчально-практичне заняття. Зустріч провела психолог Кікоть Н.В.
- Особливості використання методики web-quest
- Планування, розробка та проведення практичних та лабораторно-практичних робіт з предметів професійно-теоретичної підготовки – навчально-практичне заняття. Заняття проводили методист Покровська О.П., старший викладач Петрова Г.В.17.12.2015 відбулося заняття для слухачів школи на тему «Створення проекту в середовищі Borlant Delphi», яке підготувала старший викладач Поштарук Я. І.
У другому півріччі діяльність школи продовжила викладач Петрович Л.В. цікавою розповіддю на тему «Застосування тренінгових технологій на етапі формування учнівського колективу», яке відбулося 28.01.2016.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: