Мова
uk Ukrainian

Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою

Співпраця

 Роботодавці, які співпрацюють з ДНЗ «Київським професійним коледжем з посиленою військовою та фізичною підготовкою   


Детальніше

Співпраця: укладені договори попереднього замовлення на підготовку кадрів з військовою складовою:

– Військова частина А0799 в особі полковника Тарасова Віталія Віталійовича

– Військовий інститут телекомунікацій інформатизації Національного технічного університету «Київський політехнічний інститут» – начальник Міночкін Анатолій Іванович

– Концерн «Техвоєнсервіс» – тво директора Ворошиловський Олег Віталійович

– Державна прикордонна служба України

– Національна Гвардія України

Загальноосвітня спеціалізована школа-інтернат № 5 для дітей з вадами ім. Я.П.Батюка

          Коледж здійснює підготовку за професією «Оператор комп’ютерного набору» дітей з контингенту Загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату № 5 для дітей з вадами зору
ім. Я.П.Батюка протягом 10 років.

          Підготовка ведеться згідно з укладеним договором між коледжем та школою-інтернат №5.

Навчання проходить на території школи у комп’ютерному класі, оснащеному, на жаль, комп’ютерами для зрячих, які до того ж дуже давно не поновлювалися. Триває навчання три роки, протягом яких підготовка ведеться з предметів «Основи ІВМ РС», «Історія виникнення і розвитку комп’ютерної техніки», «Машинопис», «Комп’ютерний набір текстових документів», «Спецтехнологія», «Виробниче навчання».

Після закінчення навчання учні отримують свідоцтво про здобуття робітничої кваліфікації. Під час такої співпраці за означений термін було підготовлено та випущено 63 кваліфікованих працівники.

Співпраця з представниками індустріально – професійного ліцею Хайдарпаша (Туреччина)

         З 2004 року коледж підписав договір про співпрацю з технічною школою-ліцеєм Хайдарпаша м.Стамбулу.

12 червня 2006 року в м. Києві між двома  навчальними закладами підписаний протокол погоджень про співпрацю згідно з договором між Міністерствами освіти України й Туреччини (Протокол погоджень додається).

У період з 2004 р. по 2006 р. були здійснені чотири взаємовізити делегацій з інформаційно-культурного обміну у складі керівників підрозділів, викладачів та учнів навчальних закладів, обміну досвідом та методичною роботою.

Українсько-німецький проект «GOPA»

 З 2004 року коледж  працює у спільному українськонімецькому проекті „Підтримка реформ професійнотехнічно їосвіти в Україні”.

Головні питання проекту:

  • адаптація змісту професійно-технічної освіти до вимог ринку праці;
  • упорядкування переліку професій і розробка нових кваліфікаційних характеристик професій;
  • створення нових стандартів ПТО та навчально-методичних матеріалів;
  • підвищення кваліфікації педагогічних працівників ПТНЗ;
  • розвиток співробітництва між суб’єктами економіки та профтехосвіти.

Головна мета проекту полягає в удосконаленні системи ПТО, орієнтації її змісту та методів навчання на задоволення сучасних і подальших вимог ринку праці.

Проект є спільним заходом відповідних структур ФРН та України і реалізується в Україні. Він спрямований на те, щоб допомогти ПТО України в реалізації її власних зусиль на місцях.

В рамках проекту творчі колективи коледжу виконали наступні види діяльності:

  • вивчення ринку праці, зокрема, виявлення змін щодо вимог роботодавців до професійної кваліфікації робітників у галузі зв’язку („Оператор поштового зв’язку”; „Оператор електрозв’язку”; “Телеграфіст”, “Телефоніст”) та інформаційно-комунікаційних технологій;
  • внесення до Державного класифікатора професій нові укрупнені (інтегровані) професії „Оператор телекомунікаційних послуг” (код 4818) та “Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення” (код 4113);
  • розробка нових кваліфікаційних характеристик за даними професіями;
  • розробка стандартів для обраних професій;
  • підвищення кваліфікації педпрацівників;
  • апробація стандарту ПТО з професії “Оператор телекомунікаційних послуг” у 2006-2008 н.р.
  • апробація проекту стандарту ПТО з професії «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення» у 2007 – 2008 н.р.

Метою створення Державних стандартів з інтегрованих професій є навчання, виховання та підготовка фахівців із кваліфікацією широкого профілю та зорієнтованих на конкретні робочі місця. У робітників, і в першу чергу у молоді, повинна бути сформована кваліфікація, яка б дозволяла успішно конкурувати на ринку праці та задовольняла б сучасні вимоги роботодавців.

 

         Співпраця: укладені договори попереднього замовлення на підготовку кадрів з військовою складовою:

  З 2005 року коледж бере участь у міжнародному проекті “TACIS” європейського фонду освіти. Темою роботи, над якою працює наш навчальний заклад є: ”Забезпечення якості ПТО”.Зміст проекту: оцінка існуючих документів і показників у сфері забезпечення якості навчання в ПТНЗ, аналіз результатів анкетування (з питань оцінювання і перевірки ПТНЗ). Обговорення стратегії забезпечення якості, що повинна відповідати потребам конкретного закладу, а також потребам органів, які відповідають за перевірку, оцінювання, легалізацію та акредитацію навчальних закладів:

  •  розробка документів та показників для функціонування нової системи забезпечення якості ПТО в Україні. Передусім це стосується оцінювання якості знань і досягнень учнів за всіма аспектами навчальних програм із різних джерел, включаючи самих учнів, внутрішніх та зовнішніх експертів, і в разі потреби, роботодавців та інших зацікавлених осіб;
  •  розробка рекомендацій для самооцінки ПТНЗ (внутрішні процедури оцінювання) і рекомендації для комітету з оцінювання якості навчання (зовнішні процедури оцінювання);
  • формування нової моделі сертифікації знань учнів та акредитації навчальних закладів відповідно до професійних кваліфікацій.

Натисніть кнопку редагування, щоб змінити цей текст. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

        Коледж і базове підприємство ВАТ Київський завод «Радар» запрошує на навчання до училища за професіями:

  • Верстатник (токар, фрезерувальник);
  • Слюсар механоскладальних робіт, слюсар-ремонтник;
  • Радіомеханік.

Робітники цих професій потрібні ВАТ Київський завод «Радар» для виготовлення складної наукоємної радіоелектронної апаратури.

Теоретичне навчання проводиться у коледжі, а виробниче – на навчальних дільницях заводу, учні мають можливість отримати гаряче харчування в заводському кафе.

ВАТ Київський завод «Радар» надає місця для проходження оплачуваної виробничої практики.

Підприємство гарантує постійні робочі місця за набутою професією після закінчення навчання.





Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: